پنجشنبه ۱۳۹۱/۰۴/۰۸

رهبري منش،معاون شهردار قزوين خبرداد:

کاهش 4 / 5 درصدي رضايت شهروندان قزوين از وضعيت پارکينگ هاي عمومي

ميزان رضايت شهروندان قزويني از وضعيت پارکينگ هاي عمومي و تأمين محل توقف و بارانداز در خيابان ها در سال 1390 نسبت به سال پيش از آن با کاهش 4 / 5 درصدي روبرو بوده است .

 

معاون طرح و برنامه شهرداري قزوين گفت: ميزان رضايت شهروندان از وضعيت پارکينگ هاي عمومي و تأمين محل توقف و بارانداز در خيابان ها در سال 1390 نسبت به سال پيش از آن با کاهش 4 / 5 درصدي روبرو بوده است كه اين به وضعيت بيانگر احساس نياز شهر و شهروندان به احداث پارکينگ هاي عمومي با کيفيت و در مکان مناسب است.
جمال رهبري منش يکي از مشکلات و مسايل مهم شهرهاي بزرگ را موضوع تأمين پارکينگ هاي عمومي دانست و بيان كرد: با توجه به افزايش تعداد خودروها در شهر بدون در نظر گرفتن وجود پارکينگ هاي عمومي و تأمين محل توقف، در صورت عدم چاره انديشي مناسب و اقدام صحيح، اين امر موجب ايجاد چهره نازيبا در خيابان ها و نيز ترافيک سنگين در سطح معابر مي شود.
وي اظهار كرد: شهرداري قزوين در سال گذشته برنامه ريزي وسيعي جهت ايجاد پارکينگ هاي عمومي در سطح شهر نموده که از جمله آن مي توان به ايجاد پارکينگ هاي عمومي در خيابان هاي بوعلي، فردوسي، امام خميني (ره)، طالقاني و ... اشاره كرد.
رهبري منش در خاتمه با بيان اين که مرحله مطالعه و انتخاب پيمانکار مناسب انجام و عمليات اجرايي آنها در سال 1391 آغاز شده است، تسهيل در ترافيک معابر، کاهش دغدغه شهروندان نا آشنا به معابر، ايجاد رونق در مراکز خريد، ايجاد زيبايي بصري، اطمينان از سلامت خودرو و جلوگيري از سرقت لوازم داخل خودرو، کاهش سفرهاي شهري شهروندان و برنامه ريزي مناسب براي انجام امور شخصي را از جمله مزاياي ايجاد پاركينگ هاي عمومي در سطح شهر برشمرد.
پايان پيام

 
 
 

 

تصاویر مرتبط