پنجشنبه ۱۳۹۱/۰۴/۰۸

از سوي رييس مركز مطالعات و برنامه‌ريزي شهر تهران؛

شهرداري قزوين عضو شوراي سياست گذاري پنجمين جشنواره پژوهش و نوآوري شد

از سوي رييس مركز مطالعات و برنامه‌ريزي شهر تهران، شيما زرآبادي پور به عنوان يكي از اعضاي شوراي سياست گذاري پنجمين جشنواره پژوهش و نوآوري انتخاب شد.

 

به گزارش روابط عمومي كميسيون تحقيق و توسعه شهرداري قزوين؛ از سوي رييس مركز مطالعات و برنامه ريزي شهر تهران، رييس ستاد، اعضاي شوراي سياست‌گذاري، روساي كميته‌هاي برگزاري پنجمين جشنواره انتخاب برترين‌هاي پژوهش و نوآوري در حوزه مديريت شهري منصوب شدند.
اين گزارش مي‌افزايد: اعضاي شوراي سياست گذاري اين جشنواره از شهرداري‌هاي مراكز استان‌ها انتخاب شده، كه طي آن شيما زرآبادي پور از قزوين به عنوان يكي از اعضاي اين شورا منصوب شد.
بر پايه اين گزارش؛ در متن احكام انتصاب بر اهميت پژوهش به عنوان زير بناي توسعه و بناي اصلي حركت به سمت توسعه پايدار تأكيد گرديده و اظهار اميدواري شده است كه با برنامه ريزي، جامع‌نگري و بهره‌گيري از ظرفيت‌ها و تعامل با افراد حقيقي و حقوقي در برگزاري هر چه بهتر جشنواره تلاش نمايند.
يادآور مي‌شود؛ اين جشنواره در حوزه مديريت شهري از سال 1386 آغاز شده و تاکنون چهار دوره از آن در سطح ملي برگزار شده است كه با استقبال خوب پژوهشگران مواجه شده و توانسته است به يك رويداد علمي معتبر در شهرداري تهران و كشور تبديل شود؛ قرار است پنجمين دوره آن در سطح بين المللي و با مشاركت شهرداري هاي خواهر خوانده تهران در آذرماه سال جاري همزمان با هفته پژوهش برگزار‌شود.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط