پنجشنبه ۱۳۹۱/۰۴/۲۲

ظاهري، رئيس شوراي اسلامي شهر قزوين:

افتتاح شهربازي باراجين، اقدامي ارزشمند و ماندگار است

افتتاح شهربازي در بوستان ملي باراجين كه توسط شهرداري قزوين با مشاركت بخش خصوصي اجرايي شده است، كاري ارزشمند و ماندگار خواهد بود.

 

رئيس شوراي اسلامي شهر قزوين گفت: افتتاح شهربازي در بوستان ملي باراجين كه توسط شهرداري قزوين با مشاركت بخش خصوصي اجرايي شده است، كاري ارزشمند و ماندگار خواهد بود.
به گزارش اداره روابط عمومي شهرداري قزوين، عباس ظاهري در مراسم افتتاح بزرگترين شهربازي باراجين با بيان اينكه افتتاح اين شهربازي يكي از درخواست‌هاي مهم شهروندان بود كه به تحقق رسيد و اين مهم با ارزش است، افزود: اين شهربازي كه در راستاي پاسخگويي به نيازهاي شهروندان به خصوص جوانان و كودكان احداث شده است سرمايه بزرگي است كه بايد از مسوولين شهري و سرمايه‌گذار تشكر كرد.
ظاهري تصريح كرد: مديريت شهري توانسته با مديريت نوين و جذب سرمايه‌گذار عقب‌ماندگي‌هاي گذشته قزوين را جبران كند و در مسير تحول قدم بردارد.
رئيس شوراي اسلامي شهر قزوين با بيان اينكه مديريت شهري مي‌تواند با همكاري شهروندان و حمايت مسوولان قزوين را به جايگاه واقعي خود برساند، بيان كرد: اميدواريم در مسير تحول شهر قزوين نمايندگان مجلس و حجت الاسلام ابوترابي و ساير مسوولان ارشد استان حمايت‌هاي ويژه‌اي از مديران شهري كنند تا بتوانند بدون دغدغه به برنامه‌ريزي هاي خود براي تويعه شهر قزوين بپردازند.
اين مقام مسوول ادامه داد: با كمك هم خواهيم توانست در اين نظام اسلامي به موفقيت‌هاي خوبي برسيم و اين حق همه شهروندان است.
 پايان پيام

 

تصاویر مرتبط