پنجشنبه ۱۳۹۱/۰۴/۲۲

حجت الاسلام صادقي، دادستان عمومي و انقلاب قزوين:

فعاليت شهرداري قزوين در اجراي طرح هاي عمراني ستودني است

فعاليت شهرداري قزوين در اجراي طرح هاي بزرگ و مهم عمراني و احداث مراکز تفريحي براي ايجاد نشاط و شادابي براي خانواده ها بسيار ارزشمند و قابل تقدير است.

 

دادستان عمومي و انقلاب قزوين گفت: فعاليت شهرداري قزوين در اجراي طرح هاي بزرگ و مهم عمراني و احداث مراکز تفريحي براي ايجاد نشاط و شادابي براي خانواده ها بسيار ارزشمند و قابل تقدير است.
به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام اسماعيل صادقي نيارکي چهارشنبه شب در مراسم افتتاح بزرگترين شهر بازي در بوستان باراجين قزوين گفت:‌ خوشبختانه در ميان مديران شهري و مسئولان استان قزوين وفاق، همدلي و انسجام بسيار خوبي حاکم است و اين همفکري موجب شده تا کارها با سرعت پيش برود.
 دادستان قزوين يادآورشد: اميدواريم اين تعامل و وحدت رويه در ميان مديران همچنان تداوم يابد تا شاهد اجراي طرح هاي بزرگ و مهمتري در استان باشيم.
 حجت الاسلام صادقي افزود: همکاري شوراي اسلامي شهر با شهردار و برنامه ريزي هاي منسجم و اصولي موجب شده که ما در سالهاي اخير شاهد حضور سرمايه گذاران توانمند بخش خصوصي در استان و شهر قزوين هستيم که با اجراي طرحهاي بسيار خوب موجب شده اند تحولي در شهر ايجاد شده و رضايت مردم جلب شود.
 وي بيان کرد: احداث مراکز تفريحي که موجب شادي و نشاط مردم مي شود از کارهاي ارزشمندي است که زمينه افزايش انگيزه و شادابي گروه هاي مختلف مردم را براي اعتماد به مديران و نظام فراهم کرده و آنها را از سکونت در اين استان راضي مي کند.
 اين مسئول يادآورشد: افرادي مانند اين سرمايه گذار متعهد(بهروز لطفي) که به جاي آنکه به راحتي اين سرمايه بزرگ را در بانکها سپرده و سود سرشاري را نصيب خود کنند،‌ با تحمل مشکلات با احداث اين مجموعه ها به فکر عمران استان و
 رضايت مردم هستند بايد حمايت شوند و احترام ببينند و بدانند مسئولان حامي آنها هستند.
 صادقي با تقدير از خدمات شهردار قزوين گفت: بناي ما حمايت از شهردار، شوراي شهر و همه مديراني است که با نظرهاي بلند و دورانديشانه با اجراي طرح هاي تاثيرگذار به مردم خدمت مي کنند.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط