شنبه ۱۳۸۹/۰۸/۰۸

راه اندازي سامانه پيام کوتاه شهرداري قزوين

سامانه پيام كوتاه اداره روابط عمومي شهرداري قزوين با هدف تسريع و گسترش اطلاع رساني درخصوص عملکرد شهرداري و جلب مشارکت شهروندان در مديريت شهري راه اندازي شد.

 

علي رضا منجم، رييس اداره روابط عمومي شهرداري قزوين، با بيان مطلب فوق افزود: شهروندان قزويني مي توانند از اين پس علاوه بر تماس تلفني با سامانه 137 شهرداري، با ارسال پيام کوتاه به شماره 30002309 با اين سامانه ارتباط برقرار کنند.
منجم با بيان اينكه راه اندازي سامانه پيام كوتاه شهرداري دومين گام براي تحقق روابط عمومي الكترونيك است ، اظهار كرد: به منظور اطلاع رساني گسترده و دقيق درخصوص عملکرد شهرداري و جلب مشارکت شهروندان در مديريت شهري اين سامانه آماده دريافت نظرات، انتقادات و پيشنهادات شهروندان مي باشد.
منجم سياست مديريت شهرداري و اداره روابط عمومي شهرداري قزوين را در استفاده از جديدترين تکنولوژي هاي روز و مجهز شدن به اين ابزارها عنوان كرد و اين امر را از ضروريات هر دستگاهي در امر اطلاع رساني دانست.
وي امکان ارسال پيام و ارتباط با گروهي از شماره ها بر اساس يک خيابان يا صنف خاص در قزوين، ارسال پيام هاي کوتاه به صورت زمان بندي شده، ارسال و پاسخگويي هوشمند، برگزاري مسابقه و نظرسنجي و گزارش از وضعيت پيامهاي ارسال شده را از جمله امکانات اين سامانه عنوان کرد.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط