سه‌شنبه ۱۳۹۱/۰۹/۲۱

صادقي، مدير منطقه يك شهرداري قزوين:

عمليات عمراني احداث 3 بوستان در منطقه يک شهرداري قزوين در حال اجراست

با اختصاص اعتباري افزون بر 25 ميليارد ريال، عمليات عمراني احداث 3 بوستان امسال در منطقه يک شهرداري قزوين در حال اجراست.

 

مدير منطقه يک شهرداري قزوين گفت: با اختصاص اعتباري افزون بر 25 ميليارد ريال، عمليات عمراني احداث 3 بوستان امسال در منطقه يک شهرداري قزوين در حال اجراست.
به گزارش روابط عمومي منطقه يك شهرداري قزوين؛ فرامرز صادقي با بيان اينكه يکي از اين بوستان ها در ناحيه دانش واقع شده و با صرف 3 ميليارد و 500 ميليون ريال اعتبار به بهره برداري رسيده است، افزود: بوستان اصفهان يکي ديگر از اين بوستان ها است که پيش بيني مي‌شود تا پايان سال جاري به بهره برداري برسد، اين بوستان که در جنوبي ترين نقطه شهر در دست احداث مي باشد، هم اکنون از 97 درصد پيشرفت فيزيکي برخوردار است.
وي اضافه کرد: بوستان اصفهان در زميني به مساحت هشت هزار مترمربع در خيابان اصفهان کوچه شهيد حسين آبادي واقع شده است.
صادقي افزود: در حال حاضر چمن کاري و گلکاري اين بوستان توسط سازمان پارک ها و فضاي سبز شهرداري قزوين در دست اقدام مي‌باشد و تمام وسايل لازم و بناهاي آن ساخته و نصب شده است.
مدير منطقه يک شهرداري قزوين از بوستان ملاخليلا واقع در ضلع جنوبي بلوار جمهوري اسلامي به عنوان ديگر بوستان در دست ساخت توسط منطقه يک شهرداري نام برد و گفت: اين بوستان با مساحت 55 هزار متر مربع بعد از بوستان ملي باراجين بزرگترين بوستان شهر به شمار مي رود.
اين مقام مسوول بيان كرد: اين مساحت براي مرحله اول پروژه در نظرگرفته شده و امکان توسعه آن تا حدود 10 هکتار نيز امکان پذير است.
وي افزود: زمين بوستان ملاخليلا با اعتبار 25 ميليارد ريال تملک شده است و هم اکنون در مرحله تجهيز، محصور کردن زمين و خاکبرداري قرار دارد و به دليل واقع بودن زمين اين بوستان در محدوده باغ هاي سنتي سعي شده است که تمام درختان آن حفظ و نگهداري شود.
صادقي گسترش فضاي تفرجگاه ها، بهره مندي بيشتر شهروندان به ويژه ساکنان منطقه از فضاي بوستان و توسعه رفاه عمومي در جنوب شهر را از جمله اهداف احداث بوستان ملاخليلا برشمرد و افزود: تجهيزات کامل ورزشي، سرويس بهداشتي، مجتمع تجاري، رستوران، پارکينگ و وسايل بازي ويژه کودکان از جمله امکانات در نظر گرفته شده براي اين بوستان مي باشد.
پايان پيام
 
 
 

 

تصاویر مرتبط