سه‌شنبه ۱۳۹۱/۱۰/۱۲

مدير واحد طراحي سازمان ترافيك شهرداري قزوين خبر داد:

طرح اصلاح هندسي تقاطع بلوار آزادگان - بلواربهشتي به زودي اجرا خواهد شد

مدير واحد مطالعات ، طراحي و آموزش سازمان حمل ونقل و ترافيك شهرداري قزوين از اجراي طرح اصلاح هندسي تقاطع بلوار آزادگان - بلوار شهيد بهشتي با اعتبار بالغ بر150ميليون تومان در آينده نزديك خبر دارد.

 

به گزارش روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين؛ فرزانه منتظري افزود: طرح اصلاح هندسي مذكور با ايجاد دوربرگردان در بلوار آزادگان و ايجاد دسترسي وسايل نقليه از روي پل به بلوار آزادگان و هدايت خودروهاي مسير كنار گذر به استفاده از دوربرگردان مذكور در دست اقدام است. وي عنوان کرد: همچنين دوربرگردان ضلع جنوب بلوار آزادگان جهت ايجاد رويكرد شمال به شمال نيز براي استفاده سواري و كاميون طراحي شده است.
مدير واحد مطالعات ، طراحي و آموزش سازمان حمل ونقل و ترافيك شهرداري قزوين با اشاره به اهداف ايجاد اين دوربرگردان اظهار داشت: اين دوربرگردان با در نظر گرفتن شرايط و ايمني كافي جهت دور زدن وسايل نقليه در فاصله مناسب از تقاطع پيش بيني شده است و براي افزايش ايمني معبر فضاي كافي جهت ايجاد خط افزايش و كاهش سرعت در نظر گرفته شده است.
 منتظري ادامه داد : در ضمن اين طرح به انتقال حجم ترافيك عبوري از بلوار شهيد بهشتي به بلوار ارتباطات و دسترسي بهتر به بلوار نواب و كاهش بار ترافيكي بلوار بهشتي منجر خواهد شد و با ايجاد دسترسي بلوار آزادگان از پل سرداران حجم ترافيكي ميدان سرداران و كنار  گذر شمالي آن نيز كاهش خواهد يافت.
وي در پايان بيان کرد با توجه به وجود تاسيسات مختلف شهري در محدوده طرح و هماهنگي به عمل آمده با شرکتهاي خدمات رسان در خصوص جابجايي يا اتخاذ تصميمات جهت حفظ تاسيسات مدت اجراي پروژه را 45 روز کاري اعلام کرد.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط