سه‌شنبه ۱۳۸۹/۰۹/۲۳

در بازديد اعضاي شوراي شهر از تاکسيراني عنوان شد؛

احداث مجتمع تعميرگاهي چندمنظوره براي تاكسي هاي قزوين

در بازديد اعضاي شوراي اسلامي شهر قزوين از سازمان تاکسيراني، اعضاي اين شورا، قول مساعد خود را جهت پيگيري براي واگذاري قطعه زمين يک هکتاري براي احداث و راه اندازي مجتمع تعميرگاهي چند منظوره اعلام کردند.

 

به گزارش روابط عمومي سازمان مديريت و نظارت تاکسيراني شهرداري قزوين، در اين بازديد كه با حضور محمد حسين خاكساران و محمد خورشيدي رئيس ونايب رئيس كميسيون پيگيري و نظارت مصوبات شوراي اسلامي شهر قزوين به همراه رئيس اداره بازرسي، نظارت و رسيدگي به شكايت مردمي شهرداري برگزار شد، جواد صباغان، مديرعامل سازمان تاکسيراني قزوين با اشاره به تنوع خدمات ارائه شده ازسوي اين سازمان به شهروندان و تاكسيرانان ، گفت: تمام تلاش كاركنان سازمان تاکسيراني قزوين ارائه خدمات بهينه وآسان به مردم است به گونه اي که بيشترين خدمات درکوتاه ترين زمان ممکن ارائه شود.
بنابر اين گزارش؛ صباغان با اشاره به نشست هم انديشي اخير با مديران عامل سازمان هاي حمل ونقل همگاني شهرهاي اطراف قزوين افزود: دراين نشست پس از بررسي مشکلات رانندگان خطوط ويژه و تدوين راهکارهاي اساسي درجهت رفع موانع، مقررشد مديريت و نظارت بر فعاليت اين دسته از رانندگان خطوط به آنان واگذار شده و اين سازمان هميار و پشتيبان آنان باشد.
وي با بيان برخي از مشکلات صنفي تاکسيرانان، اظهار كرد: اين قشر زحمتکش نيازمند حمايت هاي همه جانبه هستند و اميدواريم با همکاري شرکت تعاوني تاکسيرانان و راه اندازي تعميرگاه هاي چند منظوره بخشي از اين مشکلات را مرتفع كنيم.
مديرعامل سازمان تاکسيراني قزوين در پايان به اجراي قانون هدفمندي يارانه اشاره کرد و گفت: همان گونه که در همايش ملي ناوگان تاکسيراني کشور نيز به رييس جمهور اعلام شد، اين سازمان آمادگي کامل اجراي اين طرح ملي را دارد.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط