یکشنبه ۱۳۹۱/۱۱/۰۸

بهزاد پورف مدير منطقه 2 شهرداري قزوين خبرداد:

افتتاح المان مينودر و فاز 2 بوستان بانوان در دهه‌ فجر

بهره‌برداري از المان مينودر و فاز دوم پارک بانوان با اعتباري معادل دو ميليارد و 350 ميليون تومان و 780 ميليون تومان خبر داد.

ولايت- حسين بهزادپور شهردار منطقه‌ي دو قزوين از افتتاح شش پروژه‌ي شهري ارگان متبوع خود در دهه‌ي مبارک فجر خبر داد و گفت: يکي از اين پروژه‌ها المان مينودر است که با اعتباري معادل دو ميليارد و 350 ميليون تومان خواهد بود که از سال 89 عمليات ساخت آن آغاز شده و تا سال جاري ادامه داشته است.
وي ادامه داد: نماد شهري مينودر از فضاي خدماتي، فرهنگي و گالري بهره‌مند خواهد بود که در فاز نخست المان شهري به بهره‌برداري خواهد رسيد.
اين مقام مسوول يادآور شد: فاز دوم بوستان بانوان با اعتباري معادل 780 ميليون تومان و به مساحت هشت هزار و 500 مترمربع در ايام ا... دهه‌ي فجر به بهره‌برداري رسيده و ارديبهشت‌ماه امسال زمان شروع به ساخت آن بوده است.
شهردار منطقه‌ي دو افزود: اين پروژه با هدف افزايش سرانه فضاي سبز بانوان و ايجاد مکاني زيبا و امن براي ورزش و پياده‌روي اين قشر تدارک ديده شده و داراي تجهيزاتي نظير تنيس، پيست دوچرخه سواري و پياده‌روي و دستگاه‌هاي ورزشي بوده است.
وي همچنين بهره‌برداري از پياده راه مسير سلامت (ضلع شمالي بوستان معلم) با اعتباري به اندازه‌ي 140 ميليون تومان خبر داد و گفت: سه هزار متر مساحت اين پروژه بوده و از مهرماه 91 کار ساخت آن آغاز شده و تا سوم بهمن‌ماه به طول انجاميده است.
وي هدف از ايجاد اين پروژه را فراهم کردن مسيري ايده‌آل و مناسب براي پياده‌روي شهروندان و ارتقاي سلامتي آنها عنوان کرد.
بهزادپور در ادامه از افتتاح سه سرويس بهداشتي عمومي در انتهاي خيابان نواب (جنب ميدان مادر)، انتهاي غياث‌آباد روبروي مجتمع ميلاد (پارک دانشجو) و روبروي دادگاه انقلاب اسلامي استان (بوستان معلم) خبر داد.
وي گفت: اعتبار کلي اين پروژه‌ 150 ميليون تومان بوده و با هدف ارتقاي بهداشت عمومي شهروندان به بهره‌برداري مي‌رسد

تصاویر مرتبط