دوشنبه ۱۳۹۱/۱۱/۰۹

گنجي، مدير منطقه سه شهرداري قزوين:

چهار پروژه‌ عمراني با اعتبار 40ميليارد ريال در دهه‌ فجر امسال افتتاح مي‌شود

همزمان با دهه‌ فجر امسال چهار پروژه‌ عمراني در منطقه‌ سه شهرداري قزوين با اعتبار بالغ بر 40ميليارد ريال به بهره‌برداري مي‌رسد.

مدير منطقه‌ سه شهرداري قزوين گفت: پروژه‌ پياده‌روسازي بلوار الغدير و ايران دوچرخ در شهرک مينودر، پروژه‌ کمربندي شرق ملاصدرا و پروژه‌ هدايت آب‌هاي سطحي پونک و جانبازان با اعتبار بالغ بر 40 ميليارد ريال در دهه فجر امسال به بهره‌برداري مي‌رسد.

به گزارش روابط عمومي منطقه سه شهرداري قزوين؛ ناصر گنجي با بيان اينكه عمليات عمراني پروژه پياده‌ روسازي بلوار غدير حدفاصل دانشگاه بين‌المللي امام خميني‌(ره) تا فلکه گلها تا دهه فجر  امسال به اتمام مي‌رسد، افزود: عمليات عمراني اين پروژه در ضلع شمال بلوار غدير جنب ديوار دانشگاه بين الملل امام خميني(ره) آغاز شده است که در طول هزار متر و عرض 14متر در حال اجرا مي‌باشد.

وي با بيان اينكه 15هزار مترمربع فضاي سبز و هزار و 500مترمربع مسير دوچرخه آسفالت از مشخصات اين پروژه است، بيان كرد: در اين پروژه امكانات مناسبي براي تردد معلولين با ويلچر فراهم شده و اين پروژه در يك لاين شمال خيابان غدير اجرايي شده است.

گنجي ادامه داد: عمليات عمراني پروژه پياده رو سازي مسير ايران دوچرخ به سمت شمال كه از بهمن ماه سال گذشته آغاز  شده بود به اتمام  رسيده و به طور موقت پيمانكار تحويل داده است تا در دهه فجر امسال به بهره برداري برسد.

مدير منطقه سه شهرداري قزوين با بيان اينكه اعتبار اجرايي اين پروژه 450ميليون تومان بود، اظهار كرد: پياده‌روسازي‌ها طبق استانداردهاي تعريف شده اجرايي مي‌شود و براي اجراي اين پروژه سطل زباله، نيمکت، فضاي سبز، مسير دوچرخه، مسير پياده‌روي و چراغ روشنايي در نظر گرفته شده است.

اين مقام مسوول با بيان اينكه طبق برنامه‌ريزي امسال اجراي پروژه پياده‌روسازي شهرک مينودر از فلکه ايران دوچرخ بسمت شمال تا دانشگاه غزالي بود، افزود: طول اين پروژه 900متر است و  اين پروزه  در دولاين شرقي و غربي در ضلع شمال اجرايي شده است.

وي 4هزار مترمربع جاليز، 3هزارو 700مترطول جدولگذاري،هزار و 500مترمربع مسير دوچرخه سواري و هزار و 700مترمربع فضاي سبز را از مشخصات عمليات عمراني اين پروژه نام برد.

گنجي در ادامه در خصوص ساماندهي آب‌هاي سطحي پونک و جانبازان گفت: طبق برنامه‌ريزي امسال 700 متر جهت هدايت آب‌هاي سطحي منطقه‌ پونک در نظر گرفته شد که با هدف رفع آبگرفتگي در زمان بارندگي که موجب کندي تردد شهروندان و خودروها و يا مسدود شدن مسيرها مي‌شد انجام شد.

مدير منطقه سه شهرداري قزوين با اشاره به بهره برداري از پروژه كمربندي شرق ملاصدرا گفت: احداث اين كمربندي با اعتبار يك ميليارد و 500ميليون تومان از بلوار معلم شرقي( كنار زمين ارتش-جنب تقاطع شهيد بابايي) تا پل اتوبان زنجان را جهت كاهش بار ترافيكي چهار راه شهيد بابايي و دسترسي آسان به اتوبان ضروري دانست و افزود: فاز اول اين پروژه در سال گذشته به اتمام رسيد و فاز دوم اين پروژه كه از اول ارديبهشت ماه سال جاري آغاز شده است تا دهه فجر امسال به بهره برداري خواهد رسيد.

پايان پيام


 

تصاویر مرتبط