پنجشنبه ۱۳۹۱/۱۱/۱۹

نصرتي، شهردار قزوين:

برج‌هاي ستاره پونك با آخرين دستاوردهاي فناوري روز احداث مي‌شود

برج‌هاي ستاره پونك قزوين با آخرين دستاوردهاي فناوري روز با نگاه اقتصادي در راستاي توسعه شهر قزوين توسط شهرداري احداث مي‌شود.

 

اشاره: خوشبختانه شهرداري قزوين در سه سال گذشته موفقيت هاي بسياري را در عرصه استاني و ملي رقم زده است، در همين راستا مديريت شهري و شهرداري قزوين با تغيير در نگاه به شهر در جهت حركت به سمت رشد و توسعه بيشتر به سمت طرحها و پروژه هاي تحول گرا حرکت کرده است که حاصل آن اجراي پروژه هاي عمراني کم نظير، جذب سرمايه و مشارکت سرمايه گذاران و تغيير چهره شهر به شکل شهري مدرن مي باشد. كه احداث برج هاي ستاره پونك يكي از اقدامات مديريت شهري قزوين در راستاي توسعه اين شهر است، احداث برج‌هاي ستاره پونك توسط شهرداري قزوين با اعتباري بالغ بر 640 ميليارد ريال در مردادماه سال 1390 آغاز و اكنون پيش فروش بلوک A اين برج‌ها آغاز شده است، حال براي آگاهي از آخرين اطلاعات در خصوص اين پروژه شاخص شهرداري قزوين با مهندس مسعود نصرتي، شهردار قزوين به گفتگو نشستيم.
 
برج هاي ستاره پونك با نگاه اقتصادي اجرا مي‌شود
 
جناب آقاي مهندس نصرتي هدف از احداث برج‌هاي ستاره پونک چيست و چرا به عنوان محل اجراي طرح، منطقه پونک در نظر گرفته شده است؟
-         هدف از اجراي اين پروژه صرفا" از يک نگاه ، اقتصادي بوده و با اين تامين مالي مناسب، قرار است پروژه هاي ديگري در شهر اجرا شوند .
جناب آقاي شهردار ويژگي که مي تواند اين پروژه را از ساير برجهاي مسکوني متمايز نمايد چيست؟
قرار گيري سايت در بهترين منطقه پونک، ايجاد نورگيري مناسب در طبقات، داراي نماي زيبا و ويژه با ترکيب سنگ و اندودهاي سيماني و پليمري، استفاده از سيستم هوشمند سازي ساختمان (BMS)، نور پردازي زيبا و مناسب در محوطه و نما،استفاده از سيستم مدرن برق رساني به طبقات و واحدها از طريق سيستم نوين باسداکت (Basduct) براي اولين بار، اجراي استاندارد ترين سازه پيچ و مهره اي و سقف کامپوزيت مقاوم در برابر زلزله، که تمامي جوش ها مورد بازرسي و آزمايش هاي کامل توسط دستگاه نظارت مقيم و بازرسان آزمايشگاه قرار مي گيرد. تمامي فرايند تهيه مصالح(بتن ريزي و ساخت مجموعه ) مورد نظارت کامل و بررسي هاي آزمايشگاهي مستقر در پروژه قرار مي گيرد. همچنين داراي سيستم آتش نشاني و اعلام حريق و اطفاء حريق، سيستم تهويه مطبوع ، داراي سيستم مدرن شوتينگ زباله، سيستم آنتن مرکزي ، استفاده از دوربين مدار بسته جهت تامين امنيت بيشتر، پارکينگ و ...
 
در خصوص شرايط فروش اين پروژه ها براي ما توضيح دهيد و بفرماييد آيا نقل و انتقال آن به غير امکان پذير مي باشد؟
-          همشهريان گرامي مي توانند با شرکت در مزايده و در صورت برنده شدن چنانچه هر واحدي را در هر طبقه اي با هر متراژي پسنديدند 50درصد مبلغ را هنگام عقد قرار داد و 50درصد مابقي را طي 8 فقره چک به مدت 24 ماه ( هر سه ماه يک فقره چک ) را پرداخت نمايند . و درمورد شرايط نقل و انتقال نيز، بر اساس قرارداد واگذاري مي باشد. و شهروندان مي توانند در صورت نياز ، در هر مقطعي از زمان تا تحويل نهايي با هماهنگي شهرداري به غير واگذار نمايند.
 
آيا براي ساکنين برجها و منطقه از لحاظ رفاهي و خدماتي امکاناتي لحاظ شده است؟
-          بله در اين سايت که مساحت آن حدود 5/1هکتار مي باشد جهت رفاه حال ساکنين مکانهاي  مستقل همچون بانک،کافي شاپ،رستوران،و مکاهاي تجاري،مهد کودک،سالن بازي کودکان، سالنهاي ورزشي ،خدمات کامپيوتري ،دفتر آژانس لحاظ شده است.همچنن در هر بلوک نيز واحد انتظامات ، سالن اجتماعات و لابي مجزا و زيبايي پيش بيني شده است.
 پيش فروش بلوک A برج‌هاي ستاره پونك با شرايط ويژه

 به طور کلي شامل چند بلوک و چند واحد مي باشد؟
-          اين سايت شامل هفت بلوک بوده که داراي دو بلوک 13 طبقه، دو بلوک 18 طبقه و سه بلوک 19 طبقه مي باشد و در حال حاضر ، ما فقط بلوک A که 13 طبقه است را پيش فروش مي کنيم و اين بلوک شامل 72واحد است. و طبقات1- و 2-، پارکينگ و تاسيسات و انباريها واقع شده اند و در طبقه همکف فضاهاي خدماتي ، لابي و نگهباني تعبيه شده است . و هر طبقه شامل 6 واحد که 2 واحد 123متري 3خواب،2واحد 96متري 2خواب و 2 واحد تک خواب 76 متري مي باشد. طبقه 12 ،4 واحد 101متري دوخواب است که دو واحد آن داراي حياطي به حدود 100متر مربع مي باشد و طبقه 13 نيز دو واحد دو خوابه 105 متري است که هر واحد نيز داراي حياط مستقل حدودا" 100متر مربع مي باشد.
با توجه به موقعيت قرار گيري اين پروژه و مدرن بودن اين مجموعه براي فروش بقيه بلوک ها چه برنامه اي داريد؟
با توجه به شرايط ويژه اين پروژه و براي رفاه حال بهره برداران ، بايد ترکيب جمعيتي و فرهنگي يکنواختي در اين مجتمع ساکن شوند و براي دستيابي به اين مهم مديريت فروش واحدها را با شرايط خاص و با بهره برداري از مشاوران باتجربه اقتصادي ، اجتماعي و شهرسازي ، در دستور کار خود قرار داده ايم.
پايان پيام

تصاویر مرتبط