سه‌شنبه ۱۳۹۱/۱۱/۲۴

باباپور،دبير اجرايي همايش ملي شهر و سيماي شهري:

تفاهم‌نامه برپايي تورهاي يک روزه در برج ميلاد به همت شهرداري قزوين منعقد مي‌شود

بين شهرداري قزوين و تعدادي از آژانس‌هاي مسافربري برتر کشور تفاهم نامه‌اي در راستاي برپايي تورهاي يک روزه قزوين‌گردي در نهمين همايش ملي شهر و سيماي شهري منعقد مي‌شود.

 

دبير اجرايي همايش ملي شهر و سيماي شهري در شهرداري قزوين گفت: بين شهرداري قزوين و تعدادي از آژانس‌هاي مسافربري کشور تفاهم نامه‌اي در راستاي برپايي تورهاي يک روزه قزوين‌گردي در نهمين همايش ملي شهر و سيماي شهري منعقد مي‌شود. هومن باباپور با بيان اينكه نهمين همايش ملي شهر و سيماي شهري و چهارمين همايش توسعه شهري 9 اسفند سال جاري به همت شهرداري قزوين در برج ميلاد برپا مي‌شود، افزود: براي توسعه گردشگري استان قزوين در نهمين همايش ملي شهر و سيماي شهري و چهارمين همايش توسعه شهري در برج ميلاد تفاهم نامه‌اي بين شهرداري قزوين با اتحاديه آژانس يا تعدادي از آژانس‌هاي مسافربري برتر کشور در راستاي برپايي تورهاي يک روزه قزوين‌گردي منعقد مي‌شود.
دبير اجرايي همايش ملي شهر و سيماي شهري اضافه کرد: با انعقاد اين تفاهم نامه از سال آينده تعدادي از آژانس‌هاي مسافربري کشور تورهاي يک روزه قزوين‌گردي را برپا مي‌کنند.
اين مسوول بيان كرد: پيش‌بيني مي‌شود با امضاي اين تفاهم نامه هر هفته يک اتوبوس گردشگر با عنوان‌هاي مختلف فرهنگي، تاريخي و گردشگري به شهر قزوين بيايند که با تحقق اين امر گردشگري استان قزوين توسعه مي‌يابد.
باباپور افزود: آمار گردشگران استان قزوين نسبت به ساير استان‌ها کمتر است که با برپايي تورهاي يک روزه قزوين‌گردي با هدف معرفي آثار تاريخي، فرهنگي و گردشگري به گردشگران به زودي اين استان از نظر آمار گردشگران به استان‌هاي ديگر مي‌رسد.
وي با بيان اينکه استان قزوين بيشترين آثار تاريخي و کم‌ترين توريست ايران‌گردي را نسبت به ساير استان‌ها دارد، اظهار كرد: ظرفيت‌هاي خوب گردشگري در اين استان وجود دارد که با معرفي آثار تاريخي، فرهنگي و گردشگري به گردشگران مي‌توان آمار توريست اين استان را ارتقا داد.
دبير اجرايي همايش ملي شهر و سيماي شهري گفت: در حاشيه نهمين همايش ملي شهر و سيماي شهري و چهارمين همايش توسعه شهري در برج ميلاد با شبکه سوم سيما هماهنگ شده تا گزارشي از دستاوردهاي اين همايش به مدت 15 دقيقه با حضور شهردار قزوين به صورت زنده پخش شود.
باباپور عنوان کرد: نهمين همايش ملي شهر و سيماي شهري و چهارمين همايش توسعه شهري به مدت يک روز از ساعت 8:30 صبح تا 18 بعد از ظهر در برج ميلاد با حضور سرمايهگذاران، متخصصان، متفکران و استادان برجسته دانشگاه‌هاي مختلف کشور برگزار مي‌شود.
وي با اشاره به اينکه 100 مقاله به دبيرخانه نهمين همايش ملي شهر و سيماي شهري و چهارمين همايش توسعه شهري ارسال شده است، ‌ابراز داشت: اکنون اين مقاله‌ها در حال بررسي است و بعد از انجام اين کار تعدادي از اين مقاله‌ها به عنوان سخنراني و تعداد ديگر به عنوان پوستر در حاشيه نهمين همايش ملي شهر و سيماي شهري ارايه مي‌شود.
دبير اجرايي نهمين همايش ملي شهر و سيماي شهري اضافه کرد: بعد از برگزاري نهمين همايش ملي شهر و سيماي شهري در برج ميلاد به منظور اطلاع‌رساني عمومي موضوع‌هاي مطرح شده در اين همايش و مقاله‌هاي ارايه شده در قالب يک کتاب منتشر و در اختيار علاقه‌مندان قرار داده مي‌شود.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط