چهارشنبه ۱۳۹۱/۱۲/۱۶

نورمحمدي، مشاور فرهنگي شهرداري قزوين:

کتاب "تاريخ شهرداري قزوين" منتشر شد

کتاب «تاريخ شهرداري قزوين»، تأليف مهدي نورمحمدي منتشر شد.

 

مشاور فرهنگي شهردار گفت: اين کتاب که مراحل تحقيق، نگارش و چاپ آن، پنج سال به طول انجاميده است، به تشريح پيشينه و سرگذشت شهرداري قزوين از دور? مشروطيت تا زمان حاضر پرداخته است.
 به گزارش اداره روابط عمومي شهرداري قزوين؛ مهدي نورمحمدي سرپرست هفته نامه پيام شهر شهرداري قزوين و مولف كتاب " تاريخ شهرداري قزوين" افزود: نحو? فعاليت سازمان احتساب در قزوين از قرن اول هجري تا عصر مشروطيت، نحو? عملکرد بلديه، تاريخچ? بلديه و شهرداري در قزوين، زندگي نامه و اقدامات شهرداران قزوين، تاريخچ? انجمن ولايتي، انجمن شهر و شوراي شهر، تاريخچ? عمارت شهرداري و شهرداري در آيين? اسناد، از جمله بخش هاي اين اثر پژوهشي به شمار مي رود.
نورمحمدي بيان كرد: کتاب «تاريخ شهرداري قزوين» در 6 فصل و 336 صفحه تنظيم شده و عکس اعضاي انجمن ولايتي در سال 1287، سردرب ورودي شهرداري در سال 1310 و اولين ماشين آتش نشاني خريداري شده توسط شهرداري قزوين از آلمان، از مهم ترين عکس هايي است که در آن به چاپ رسيده است.
وي اظهار كرد: با چاپ اين اثر پژوهشي، شهرداري قزوين اولين شهرداري کشور است که تاريخ خود را در قالب کتاب تدوين كرده و به چاپ رسانده است.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط