چهارشنبه ۱۳۹۸/۰۴/۲۶

قاسمی:

تابلوهای عرشه پل های عابر پیاده از سطح شهر جمع آوری می شود

داریوش قاسمی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین، گفت: این سازمان نسبت به رسیدگی و توجه به فضاهای بی دفاع شهری اقدام کرده و جمع آوری تابلو های عرشه پل ها را در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین؛ قاسمی گفت: اگرچه تبلیغات و ابزارهای تبلیغاتی از مهم‌ترین عناصر شهری است؛ اما گاهی ممکن است معضلات اجتماعی و مشکلات شهری ویژه ای به دنبال داشته باشد، از همین رو این سازمان در راستای رفع این معضلات نسبت به بررسی کارشناسی اقدام کرده است.

این مسئول به تاکید اعضای شورای شهر برای جمع آوری عرشه پل های عابر پیاده در سطح شهر اشاره کرد و گفت: این سازمان برای جمع آوری و اصلاح بخشی از فضای تبلیغاتی برخی از پل های عابر پیاده نیز برنامه ریزی کرده و به زودی نسبت به جمع آوری آن ها اقدام خواهد کرد.

قاسمی یادآور شد: توجه به فضای شهری و تأمین امنیت شهروندان در اولویت مجموعه مدیریت شهری قرار دارد، از این رو هرگونه انتقاد و پیشنهاد در خصوص فضاهای شهری، توسط کارشناسان امر مورد بررسی قرار می گیرد و در صورت نیاز اقدامات لازم هم انجام خواهد شد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اضافه کرد: تبلیغات نامناسب در سطح شهر هم از نظر بصری و هم از نظر روحی بر روی شهروندان تأثیر می گذارد، ضمن اینکه برخی از این ابزارها می تواند معضلات و آسیب های اجتماعی هم به دنبال داشته باشد.

پایان پیام.

 

 

 

تصاویر مرتبط