شنبه ۱۳۹۸/۰۵/۰۵

عرشیان:

جلسه آموزشی توجیهی پیمانکاران سرویس مدارس سال تحصیلی آینده برگزار شد

اسماعیل عرشیان، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از برگزاری جلسه آموزشی توجیهی پیمانکاران سرویس مدارس سال تحصیلی 98 - 99 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین؛ عرشیان گفت: به منظور ارتقای سطح کیفی خدمات سرویس مدارس دانش آموزی و افزایش رضایتمندی شهروندان، جلسه آموزشی توجیهی پیمانکاران سرویس مدارس با حضور مسئولان سازمان تاکسیرانی، نماینده آموزش و پرورش و پیمانکاران سرویس مدارس دانش آموزی در مرکزآموزشی خانه معلم نواب برگزار شد.

وی اظهار داشت: در این دوره آموزشی توجیهی، مطالبی در خصوص اجرای سامانه سپند (سامانه پایش ناوگان سرویس دانش آموزی)، نحوه عقد قرارداد با مدیران مدارس و  شرایط و مدل خودروی سرویس مدارس به اطلاع پیمانکاران رسید و نکاتی درخصوص عقد قرارداد و مفاد بندهای آن به مدیران مدارس یادآوری شد.

عرشیان تصریح کرد: در این جلسه همچنین در خصوص نحوه ارزیابی عملکرد پیمانکاران سرویس مدارس که در مدت پنج ماه و با روش های علمی توسط سازمان تاکسیرانی به انجام رسید، توضیحاتی به پیمانکاران ارائه شد.

وی ادامه داد: در سال گذشته، 30 پیمانکار سرویس مدارس با حدود 1400 دستگاه خودرو جا به جایی حدود 15 هزار دانش آموز را بر عهده داشتند که با توجه به نظرسنجی به عمل آمده، برای سال تحصیلی جدید، نتیجه این نظرسنجی در انتخاب پیمانکاران سرویس مدارس لحاظ خواهد شد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی در خاتمه گفت: از خانواده­ ها خواهشمندیم برای پیشگیری از هر گونه حادثه ای، از انتخاب سرویس مدارس به صورت مستقیم خودداری و حتماً از سرویس مدارس تحت نظارت سازمان تاکسیرانی استفاده نمایند.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط