دوشنبه ۱۳۹۲/۰۱/۲۶

مشاركت شهرداري در برگزاري مراسم تدفين دو شهيد گمنام در دانشگاه آزاد قزوين

با توجه به جلسات هماهنگي تشيع و تدفين دو شهيد گمنام در شهر قزوين، شهرداري قزوين براي برگزاري مراسم تشييع و تدفين دو شهيد گمنام در دانشگاه آزاد اسلامي قزوين تمهيداتي را انجام داد.

 

با توجه به جلسات هماهنگي تشييع و تدفين دو شهيد گمنام در شهر قزوين، شهرداري قزوين و ساير دستگاه‌ها تمهيداتي براي برگزاري مراسم تشييع و تدفين دو شهيد گمنام در دانشگاه آزاد اسلامي قزوين در راستاي حفظ ارزش‌ها و آرمان‌هاي شهداي دفاع مقدس و برگزاري باشكوه اين مراسم انجام دادند.
به گزارش اداره روابط عمومي شهرداري قزوين؛ در همين راستا شهرداري قزوين اقدام به همکاري جهت اطلاع رساني در سطح شهر از طريق تيربردها و 20فيكسچر و 3بيلبرد شهري و عرشه 4پل هوايي و مناسب سازي مسير تشييع شهدا با نصب تصاوير سرداران شهيد استان و اطلاع رساني از طريق سيستم sms كرد.
بر اساس اين گزارش؛ تهيه 500شاخه گل، انجام تنظيف مكان هاي وداع با در مزار شهدا، معراج الشهداء و مسجد امام خميني (ره)  و تامين اتوبوس  جهت حمل و نقل مردم از سطح شهر به ميدان جانبازان و از دانشگاه آزاد به سطح شهر با 195 دستگاه اتوبوس از ديگر اقدامات انجام شده توسط شهرداري قزوين بود.
بر اساس اين گزارش؛ در اين مراسم  شهردار قزوين به همراه مديران و كاركنان مجموعه شهرداري همراه با مردم شهيدپرور شهر قزوين پيکر مطهر دو شهيد را از روبروي مسجد الغدير واقع در خيابان شهيد بابايي تا دانشگاه آزاد اسلامي واحد باراجين قزوين تشييع کردند و براي تلاش در راه حفظ آرمان‌ها و اهداف نظام جمهوري اسلامي که حاصل ايثار شهداي انقلاب و دفاع مقدس است، با شهدا پيمان بستند.
پايان پيام  
 

 

تصاویر مرتبط