سه‌شنبه ۱۳۸۹/۱۱/۱۹

رييس شوراي شهر و شهردار قزوين در بيانيه اي به مناسبت 22 بهمن:

جايگاه رفيع انقلاب موجب بهت و حيرت جهانيان است

رييس شوراي اسلامي شهر و شهردار قزوين در بيانيه اي به مناسبت 22 بهمن ، جايگاه رفيع انقلاب اسلامي را موجب بهت و حيرت جهانيان دانستند.

 

در اين بيانيه آمده است ؛ انقلاب اسلامي در حالي سي و دو سال از حيات خود را مي گذراند كه پيروزمندانه و سرافرازانه و با الهام از تعاليم نوراني اسلام و مكتب شهادت در چنان جايگاه رفيعي از پيشرفت و اقتدار ملي قرار گرفته كه باعث بهت و حيرت جهانيان گرديده است همچنان كه كشورهاي ديگر نظير تونس و مصر با الهام از انقلاب اسلامي كه حركتي عليه استبداد ظالمانه بود الگو گرفته اند.
در بخش ديگر اين بيانيه اعلام شده است ؛ بي شك دستاوردهاي عظيم انقلاب اسلامي بيش از همه مرهون تدابير شجاعانه و پيامبر گونه معمار كبير انقلاب اسلامي امام خميني (ره) و خلف صالحشان حضرت آيت اله العظمي خامنه اي (مد ظله العالي) و همچنين مجاهدت و جانفشاني و حضور با بصيرت ملت غيور ايران در همه حوادث تاريخي و لحظات سرنوشت ساز اين مرز و بوم بوده است.
در بخش پاياني اين بيانيه بيان شده است ؛ اعضاي شوراي اسلامي شهر، شهردار و كاركنان شورا و شهرداري قزوين ضمن تبريك فرارسيدن سي و دومين سالروز پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي به ملت شريف ايران همراه با مردم با بصير ايران اسلامي در راستاي پاسداري و صيانت از نظام اسلامي و شكوه ولايت مداري در راهپيمايي روز 22 بهمن شركت خواهند نمود.
 پايان پيام        

 

تصاویر مرتبط