یکشنبه ۱۳۸۹/۱۲/۰۱

در مراسمي با عنوان جشن با بهار صورت گرفت؛

تجليل از رانندگان تاکسي نمونه در قزوين

16 نفر از رانندگان تاكسي كه داراي كمترين شكايت از سوي شهروندان و در اجراي قانون هدفمندي يارانه ها و دستورالعمل هاي بيشترين همکاري را با سازمان تاکسيراني داشته اند، مورد تقدير قرار گرفتند.

 

در مراسم جشن با بهار، جواد صباغان، مديرعامل سازمان نظارت و مديريت بر تاكسيراني شهرداري قزوين با اشاره به اينکه سازمان حمل و نقل بزرگ ترين سازمان در کل کشور است، اظهار کرد: اين سازمان خانواده اي است که ?? تا ?? ميليون نفر عضو دارد و اعضاي آن کساني هستند که به هر نحوي از خدمات سازمان حمل و نقل استفاده مي کنند.
صباغان تعداد افرادي كه هم اکنون نظر سازمان تاکسيراني قزوين مشغول به فعاليت هستند را حدود ?? هزار نفر برشمرد و افزود: از اين تعداد ? هزار و ??? نفر راننده تاکسي و بيش از ? هزار نفر نيز راننده وانت بار مي باشند.
وي در بخش ديگري از سخنانش از اختصاص تعدادي تاکسي به سازمان تاکسيراني قزوين خبر داد و گفت: اين تاکسي ها تا پايان سال در اختيار آن دسته از کمک رانندگاني قرار مي گيرد که پس از چندين سال فعاليت در حوزه تاکسيراني هنوز موفق به دريافت تاکسي نشده اند.
گفتني است؛ در اين مراسم که با حضور سردار سيروس صابري معاون سياسي- امنيتي استاندار، سرهنگ غلمعلي حسني رييس پليس راهنمايي و رانندگي استان، سروان نقي پور رييس اداره راهنمايي و رانندگي شهرستان قزوين در سالن ورزشي شهيد بابايي برگزار شد نيز از فرزندان دانش آموز ممتاز ناوگان تاکسيراني و همچنين برندگان مسابقه کتابخواني شميم جماران نيز تقدير شد.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط