سه‌شنبه ۱۳۹۲/۰۴/۰۴

فخار، مدير ورزش سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين تأکيد کرد:

افزايش برنامه هاي ورزشي سازمان فرهنگي با فرارسيدن تابستان

اجراي برنامه هاي ورزشي در بوستان‌ها و مراکز ورزشي سازمان فرهنگي در فصل تابستان، با شور و حرارت خاصي پيگيري مي شود.

مدير ورزش سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين گفت: تا قبل از آغاز ماه مبارک رمضان مسابقات مختلف ورزشي شامل فوتسال، واليبال، طناب کشي، داژبال(وسطي)، ورزشهاي بومي و محلي و باستاني را براي شهروندان برگزار خواهيم کرد.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛ سيد علي فخار با اعلام خبر فوق و با اشاره به آغاز فصل تابستان و افزايش برنامه هاي ورزشي و تفريحي در اين مقطع زماني براي شهروندان تصريح کرد: برگزاري سومين جشنواره ملي بازي و اسباب بازي همزمان با دومين جشنواره روز قزوين در شهريورماه مهمترين برنامه ي ما در اين بخش است که درصدديم مسابقاتي که بيشتر جنبه ي همگاني داشته باشد را به اجرادرآوريم.

وي در ادامه اظهار كرد: بر اساس برنامه ي سوم و چهارم توسعه، ورزش‌هاي همگاني از جايگاه ويژه اي در کشور برخوردار شده و شهرداري ها و سازمانهاي تابعه که به نوعي متولي ارزشهاي همگاني در جامعه هستند مي توانند در جهت توسعه ي ورزش همگاني تلاش کنند.

وي ادامه داد: سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين با تأثيرپذيري از اين رويکرد، توسعه ي ورزش براي عموم مردم را با توجه به تهيه پيوست هاي فرهنگي براي اين برنامه ها، در دستور کار خود قرار داده است.

فخار با اشاره به اقداماتي که طي سالهاي اخير از سوي سازمان فرهنگي ورزشي برگزار شده، عنوان کرد: برگزاري همايش ها و ورزشهاي صبحگاهي و عصرگاهي در تمامي بوستانهاي شهر و تجهيز پارکهاي کمتر برخوردار به امکانات ورزشي از جمله اقدامات انجام شده در راستاي شادي، تحرک و سلامت شهروندان بوده است.

مدير ورزش سازمان فرهنگي ورزشي در ادامه با تأکيد بر اينکه هفت مرکز ورزشي سازمان در راستاي ارائه خدمات سريع و کيفي به مردم فعاليت مي کند، ادامه داد: مجموعه فرهنگي ورزشي پرديس، سالنهاي ورزشي کوثر، هشت بهشت و پرديس، زمينهاي چمن مصنوعي ميلاد و مصلي، در کنار زمين اسکيت پارک ملت و زمين ورزشي روباز سپهر در مناطق مختلف قزوين براي استفاده جوانان و نوجوانان به فعاليت مي پردازند.

اين مسوول در رابطه با برنامه ها و کلاسهاي ورزشي اين مراکز توضيح داد: برگزاري کلاسهاي ژيميناستيک، يوگا، آمادگي جسماني، ايروبيک، ورزشهاي رزمي، استيپ، بدنسازي،فوتسال، واليبال و بسکتبال براي افراد در سنين مختلف از مهمترين برنامه هاي مراکز ورزشي سازمان است.

وي يادآور شد: سازمان فرهنگي ورزشي علاوه بر فراهم آوردن شرايط براي ورزش شهروندان، در راستاي توسعه ي ورزش در شهرداري ها و سازمانهاي تابعه نيز با توجه به تأکيدات شوراي اسلامي شهر قزوين، شهردار و مدير عامل سازمان فرهنگي تلاشهاي زيادي به انجام مي رساند به طوريکه تمام کلاسها براي بانوان رايگان و آقايان شاغل و فرزندانشان از تخفيف ويژه برخوردار هستند.

فخار به برنامه هاي آينده حوزه متبوع خود در راستاي توسعه ي مراکز ورزشي سازمان اشاره کرد و گفت: ساخت مجموعه ها و زمينهاي ورزشي جديد در شهر همچون زمين چمن مصنوعي مينودر، احداث زمين تنيس خاکي بوستان بانوان، واکاري زمين شقايق و تبديل به احسنت آن و احداث زمين هاي چمني که قابليت بازي فوتبال، واليبال، بسکتبال و دوميداني را داشته باشد در کنار ساخت زمين اسکيت در دستور کار قرار دارد.

وي با اعلام اين خبر که در سال جاري روند تجهيز بوستان‌ها به ست هاي ورزشي ادامه خواهد يافت، افزود: در راستاي توسعه ي ورزش در مناطق کمتر برخوردار شهر، شناسايي زمينهايي در مناطق جنوبي، براي احداث فضاهاي ورزشي از اولويتهاي ماست.

پايان پيام 

تصاویر مرتبط