پنجشنبه ۱۳۹۸/۰۹/۲۸

همایش "نماز،فرزندان و خانواده" ویژه کارکنان شهرداری قزوین برگزار شد

همایش "نماز،فرزندان و خانواده" ویژه کارکنان شهرداری قزوین با حضور سیاوش طاهرخانی شهردار قزوین، اعضای شورای اسلامی شهر، حجت الاسلام والمسلمین موسوی رئیس ستاد اقامه نماز استان، درافشانی معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و مدیران شهری در سالن آمفی تئاتر اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛حق شناس، عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: کودکان بیش از اینکه از گفتار ما بیاموزند در مرحله اول، از رفتارهای ما می آموزند، پس خوش رفتار باشیم.

توجه ویژه والدین به نماز اول نماز اول وقت، روشی غیرمستقیم برای آموزش نماز به کودکان است، بنابراین والدین باید بیشتر بکوشند به طور غیرمستقیم با رفتار خویش، فرزندان خود را به نماز و یادگیری آن علاقه مند کنند.

حجت الاسلام عبادالله قجر، رئیس ستاد اقامه نماز شهرداری قزوین، در این برنامه  گفت: تشویق بهترین شیوه دعوت کودکان و جوانان به نماز است.

حجت الاسلام قجر افزود: همایش "نماز؛ فرزندان و خانواده" در راستای اهمیت بالای نماز و نقش خانواده در تشویق و ترغیب کودکان و نوجوانان به نماز برگزار شده است.

گفتنی است؛ اجرای مسابقه و برنامه های جذاب با موضوع نماز توسط حجت الاسلام پورآرین و اهدای جوایز به شرکت کنندگان در مسابقه «در حال نماز» از جمله برنامه های این همایش بود.

لازم به ذکر است؛ 150 نفر از خانواده های کارکنان شهرداری قزوین در این مسابقه شرکت کرده بودند.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط