یکشنبه ۱۳۹۸/۱۰/۰۸

همایش محبان فاطمی در قزوین برگزار شد

همایش محبان فاطمی با مشارکت سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛ در این همایش، حجت الاسلام نعمت اللهی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت:جنس باورهای ما دینی است و شاخصه باور شیعی یکی اندیشه ظلم ستیزی حسینی و دیگری انتظار درخشان مهدویت است و بقیه موارد ذیل اینها تعریف می‌شود.

حجت الاسلام نعمت اللهی افزود: اظهار کرد:یکی از گروه‌هایی که می‌توانند در تقویت سرمایه‌های اجتماعی کمک کنند شما مداحان و شعرای دینی هستند و نقش شما برجسته است چون مخاطبان شما اگر درست هدایت شوند به نتایج ارزشمندی می رسیم.

حجت الاسلام نعمت اللهی انقلاب اسلامی و تداوم جنگ تحمیلی زاییده قدرت اجتماعی بود و حوادث و فتنه‌ها نیز با همین قدرت اجتماعی مدیریت شد و در اتفاقات اخیر هم که از سوی دشمن هدایت می‌شد مردم در صحنه بودند و بساط بدخواهان را جمع کردند.

وی از همکاری سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین،بسیج مداحان، کانون مداحان، اداره کل اوقاف و امور خیریه با اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین در برگزاری این مراسم تشکر کرد.

گفتنی است؛ در ادامه از پیش کسوتان تبلیغ و مداحان تجلیل شد،در این مراسم از سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین نیز تقدیر بعمل آمد.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط