شنبه ۱۳۹۳/۰۴/۰۷

علمي، مديرعامل سازمان عمران شهرداري قزوين خبر داد؛

اجراي روکش آسفالت ماشيني مناطق سه گانه شهرداري قزوين

پروژه روکش آسفالت ماشيني منطقه يک، دو و سه شهرداري قزوين با اعتبار 22 ميليارد ريال در حال اجرا است.

سيد محمد علمي، مديرعامل سازمان عمران شهرداري قزوين گفت:پروژه روکش آسفالت ماشيني منطقه يک، دو و سه شهرداري قزوين با اعتبار 22 ميليارد ريال در حال اجرا است.

به گزارش روابط عمومي سازمان عمران شهرداري قزوين؛ سيد محمد علمي افزود: براي اجراي روکش آسفالت ماشيني سطح مناطق سه گانه شهرداري، سازمان عمران نسبت به انعقاد قرارداد با اين مناطق اقدام کرده است که اين پروژه با اعتبار 6 ميليارد ريال توسط منطقه يک به اين سازمان واگذار شده و در حال انجام است.

علمي با اشاره به اين مطلب که براي اجراي روکش آسفالت ماشيني 10 ميليارد ريال اعتبار توسط منطقه دو، در نظر گرفته شده است، گفت: براي اجراي اين پروژه 5 هزار و 747 تن آسفالت مورد نياز بوده که تاکنون 2 هزار و 944 تن به اين منطقه تحويل داده شده است و در حال حاضر با 51 درصد پيشرفت فيزيکي رو به رو مي‌باشد.

وي اعتبار در نظر گرفته شده براي اجراي روکش آسفالت ماشيني سطح منطقه سه را 6 ميليارد ريال خواند و خاطرنشان کرد: از 3 هزار و 448 تن آسفالت مورد نياز براي اجراي اين پروژه، تاکنون 3 هزار و 585 تن در اختيار اين منطقه قرار گرفته و اين پروژه از 104 درصد پيشرفت فيزيکي برخوردار است.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط