شنبه ۱۳۹۳/۰۵/۲۵

نصرتي، شهردار قزوين:

رويدادهاي ملي با رويکرد فرهنگي هر ساله در شهر قزوين برگزار مي‌شود

اميدواريم دبيرخانه کنگره بزرگداشت آزادگان با نام سيد آزادگان حجت‌الاسلام سيد علي‌اکبر ابوترابي به شهر قزوين سپرده شود و در اين راستا ساده زيستي و قناعت و دغدغه‌هاي فرهنگي در اولويت کاري قرار گيرد.

 

مسعود نصرتي، شهردار قزوين گفت: اميدواريم دبيرخانه کنگره بزرگداشت آزادگان با نام سيد آزادگان حجت‌الاسلام سيد علي‌اکبر ابوترابي به شهر قزوين سپرده شود و در اين راستا ساده زيستي و قناعت و دغدغه‌هاي فرهنگي در اولويت کاري قرار گيرد.
به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري قزوين؛ نصرتي در همايش نکوداشت سيد آزادگان حجت‌الاسلام سيد علي‌اکبر ابوترابي که با حضور رئيس مجلس شوراي اسلامي و جمعي از مسئولان کشوري و استاني و آزادگان و ايثارگران و به همت شهرداري قزوين برگزار شد، افزود: خوشحال هستيم که توانستيم در سالروز ورود آزادگان به کشور در خدمت شما آزادگان و ايثارگران باشيم و ياد و خاطره سيد آزادگان حجت‌الاسلام سيد علي‌اکبر ابوترابي را زنده نگه داريم.
وي بيان کرد: اميدواريم با بازديد دکتر لاريجاني رئيس مجلس اسلامي از مجموعه تاريخي و فرهنگي سعدالسلطنه قزوين و بوستان ملي باراجين و کلنگ زني مجتمع تجاري، اداري و خدماتي ملاصدرا اين استان و شهر قزوين مورد حمايت بيشتر دولت و مجلس در سطح ملي و استاني قرار گيرد.
نصرتي با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري مبني بر پيشينه تاريخي و فرهنگي شهر قزوين و حضور علما و بزرگان در اين شهر افزود: حضور حکيمان و علما و بزرگاني چون سيد آزادگان حجت‌الاسلام سيد علي‌اکبر ابوترابي در قزوين نشان اين است که قزوين، شهر علم، فلسفه، فضل و ادب است.
شهردار قزوين افزود: شهر قزوين شهر چهار انبياء و پايتخت خوشنويسي و شهر شهيدان رجايي، بابايي و لشکري است.
اين مقام مسوول اضافه کرد: با توجه به قدمت تاريخي و فرهنگي شهر قزوين در سال‌هاي اخير تلاش شده است اقدامات فرهنگي در شان قزوين انجام شود.
وي گفت: در سال اقتصاد فرهنگ تلاش کرديم به بهانه روز ورود آزادگان با برگزاري اين همايش ياد اين عزيزان را زنده نگه داريم.
نصرتي بيان کرد: کارنامه قزوين به گونه‌اي بوده است تا به عنوان شهر مذهبي هميشه خوش بدرخشد.
وي تصريح کرد: با برگزاري اين همايش اميدواريم بتوانيم هر ساله رويدادهاي اين چنيني در سطح ملي با رويکرد فرهنگي برگزار کنيم.
نصرتي گفت: اميدواريم با هماهنگي هاي اوليه در اين روز دبير خانه کنگره بزرگداشت آزادگان با نام سيد آزادگان حجت‌الاسلام سيد علي‌اکبر ابوترابي به شهر قزوين سپرده شود.
شهردار قزوين اضافه کرد: در اين راستا ساده زيستي و قناعت و دغدغه هاي فرهنگي را در اولويت کاري قرار دهيم.
پايان پيام
 

 

تصاویر مرتبط