شنبه ۱۳۹۳/۰۶/۰۱

عرشيان، مديرعامل سازمان ترافيک شهرداري قزوين خبر داد؛

تکميل راستگرد ميدان سيدحسن نصرالله در قزوين قبل از بازگشايي مدارس

پروژه تکميل راستگردهاي ميدان سيدحسن نصرالله در قزوين با اعتباري بالغ بر 6 ميليارد ريال اجرايي مي شود.

اسماعيل عرشيان، مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: پروژه تکميل راستگردهاي ميدان سيدحسن نصرالله در قزوين با اعتباري بالغ بر 6 ميليارد ريال اجرايي مي شود.

به گزارش روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين، اسماعيل عرشيان افزود: براي تکميل پروژه اصلاح هندسي راستگردهاي شمالي ميدان سيدحسن نصرالله 6 ميليارد ريال اعتبار مورد نياز است.
وي اضافه کرد: با توجه به ضرورت امکان دسترسي از شهرک ولايت تا خيابان شهيد بابايي براي عابران پياده،احداث پياده رو شرق به غرب در ضلع غربي ميدان سيدحسن نصرالله در اصلاح هندسي مذکور طراحي و پيش بيني شده است که در صورت تامين منابع مالي در دستورکار سازمان قرار مي گيرد.
مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين عنوان کرد: عمليات اجرايي انجام شده در اين پروژه شامل زيرسازي، جدول گذاري وآسفالت بوده و ايمن سازي که شامل خط کشي و تابلوگذاري مي باشد .
عرشيان با اشاره به اهداف اجراي اين طرح تصريح کرد: انتظام بخشي و جلوگيري از تلاقي خودروها در محل ميدان نصر، هدايت وسايل نقليه از غرب به شمال و از شمال به شرق ميدان بدون ورود به ميدان سيدحسن نصرالله و جلوگيري از اتلاف وقت، هزينه، وقوع تصادفات وبرخورد خودروها با يکديگر از اهداف اجراي اين طرح به شمار مي رود.
وي گفت: هرساله با شروع فصل بازگشايي مدارس وافزايش حجم سفرها با هدف آموزشي به طور متوسط حدود25درصد به حجم ترافيک شهري اضافه مي شود که با احداث راستگردهاي شمال غربي وشمال شرقي ميدان سيدحسن نصرالله ضمن کاهش تداخلات گره هاي ترافيکي در ميدان، باعث افزايش ايمني و بهبود عبور ومرور در محدوده مذکور مي شود.
مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين خاطرنشان کرد: باتوجه به برنامه ريزي صورت گرفته انتظار مي رود قبل از مهرماه سال جاري اين پروژه به بهره برداري برسد.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط