چهارشنبه ۱۳۹۳/۰۶/۰۵

نصرتي، شهردار قزوين:

نقاط بحراني قزوين قبل از فصل بارش شناسايي مي‌شود

نقاط بحراني قزوين قبل از فصل بارش شناسايي، اصلاح و تست‌هاي اطمينان بخش انجام شود.

 

مسعود نصرتي، شهردار قزوين گفت: نقاط بحراني قزوين قبل از فصل بارش شناسايي، اصلاح و تست‌هاي اطمينان بخش انجام شود.
به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين؛ نصرتي در جلسه معاونان و مديران شهرداري قزوين افزود: بايد وضعيت نقاط بحراني آب‌هاي سطحي قبل از بارندگي کنترل شود تا با مشکلات کمتري روبرو شويم.
وي با اشاره به ساماندهي دستفروشان گفت: علاوه بر اينکه موضوع ساماندهي دستفروشان از طريق اماکن بايد پيگيري شود، موضوع براي طرح در شوراي تامين استان يا شهرستان پيگيري شود.
نصرتي اضافه کرد: برخورد با فروش غيرمجاز گاز ال پي جي به خودروهاي سواري در سطح معابر شهر قزوين بايد جدي گرفته شود.
شهردار قزوين ادامه داد: پيشگيري از خطرات احتمالي فروش غيرمجاز گاز ال پي جي از طريق سازمان آتش‌نشاني و سازمان ساماندهي مشاغل پيگيري و همچنين اقدامات قانوني از مسير دادستاني تا حصول نتيجه قطعي پيگيري شود.
اين مقام مسوول با اشاره به چارت سازماني جديد شهرداري و تدوين برنامه پنج ساله دوم شهرداري قزوين گفت: تدوين برنامه پنچ ساله توسط اعضاء کارگروه در حال انجام است.
وي گفت: براي ايمني بازار قزوين از اعتبارات سرفصل بودجه نمايندگان مجلس تامين شود.
نصرتي درباره حفظ، حراست و نگهداري تاسيسات و تجهيزات مرتبط با سازمان‌هاي تابعه شهرداري قزوين گفت: حفظ، حراست و نگهداري تاسيسات و تجهيزات به پيمانکاران اين حوزه سپرده مي‌شود و در اين زمينه بايد نگاه نوآورانه و روزآمد وجود داشته باشد و با بومي سازي الگوهاي موفق ساير شهرها، مشکلات سازمان‌ها در اين زمينه حل و از رفتار سنتي در اين زمينه پرهيز شود.  
شهردار قزوين درباره زيبايي بصري معابر و خيابان‌ها گفت: در بسياري از موارد با حذف زوائد 80درصد زيبايي حاصل مي‌شود و سازمان زيباسازي با اين رويکرد در چند خيابان اقدامات اوليه را انجام دهد.
اين مقام مسوول افزود: براي نصب مخازن زباله در پائين شهر، بايد اقدامات لازم بر اساس نياز انجام شود.
وي به مراسم و همايش بزرگداشت سالگرد ورود آزادگان سرافراز به ميهن اسلامي اشاره و بيان کرد: اين برنامه به خوبي برگزار شد و از اقدامات همه دست‌اندکاران و هماهنگي‌هاي فيما بين تشکر ميکنم.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط