چهارشنبه ۱۳۹۳/۰۶/۰۵

عرشيان، مديرعامل سازمان ترافيک شهرداري قزوين خبرداد؛

امکان تردد در مسير دروازه رشت تا ميدان آزادي به مناسبت جشنواره روز قزوين

امکان تردد در مسير دروازه رشت تا ميدان آزادي به مناسبت جشنواره روز قزوين فراهم شد.

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: امکان تردد در مسير دروازه رشت تا ميدان آزادي به مناسبت جشنواره روز قزوين فراهم شد.

فارس:اسماعيل عرشيان افزود: همزمان با برگزاري جشنواره روز قزوين و برپايي نمايشگاه بازي و اسباب بازي در سراي سعدالسلطنه واقع در خيابان امام خميني(ره) از 6تا 16شهريورماه سال جاري امکان دسترسي عموم مردم از دروازه رشت تا ميدان آزادي فراهم شده است.
وي اضافه کرد: در مدت زمان برگزاري نمايشگاه بازي و اسباب بازي به منظور رفاه حال شهروندان ترتيبي اتخاذ شده تا عموم مردم بتوانند با استفاده از وسايل نقليه شخصي خود در مسير دروازه رشت تا ميدان آزادي تردد کنند.
مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين ادامه داد: پس از مدت زمان برگزاري نمايشگاه مذکور محدوديت‌هاي ترافيکي اجرا شده و وضعيت تردد به حالت اول باز مي گردد.
عرشيان با اشاره به پارکينگ‌هاي محدوده خيابان امام خميني(ره) براي استفاده شهروندان گفت: يکي ديگر از اقداماتي که در راستاي رفاه حال شهروندان در مدت زمان برگزاري نمايشگاه انجام شده است، فعال بودن پارکينگ‌هاي محدوده خيابان امام خميني(ره) تا ساعت 11شب براي استفاده شهروندان است به عنوان پارکينگ هاي ويژه نمايشگاه مذکور ميباشد.
وي بيان کرد: شهروندان ميتوانند به منظور دسترسي به نمايشگاه بازي و اسباب بازي از طريق پارکينگ شهيد انصاري با ظرفيت 550خودرو در مدت برگزاري نمايشگاه بازي و اسباب بازي به صورت همه روزه تا ساعت 11 شب به عنوان اصلي ترين پارکينگ اين محدوده آماده ارائه خدمات داده ميشود.
 مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين ابراز کرد: باهمکاري سازمان اتوبوسراني ترتيتبي اتخاذ شده تا شهروندان پس از پارک خودروي خود در پارکينگ‌هاي محدوده خيابان امام خميني(ره) به صورت رايگان با اتوبوس‌هاي اين سازمان به محل برگزاري نمايشگاه منتقل شوند.
عرشيان اظهار کرد: همچنين در مسير برگشت به پارکينگ نيز اين اتوبوس‌ها در محل مستقر بوده و وظيفه انتقال شهروندان از محل نمايشگاه تا پارکينگ‌هاي اين محدوده را برعهده دارند.
وي يادآور شد: پارکينگ واقع در کوچه چراغ برق نيز ويژه نمايشگاه بازي و اسباب بازي هماهنگ شده تا در اين مدت به شهروندان قزويني که تمايل به بازديد از نمايشگاه دارند، خدمات لازم را ارائه دهد.

 

تصاویر مرتبط