پنجشنبه ۱۳۹۳/۰۶/۰۶

نصرتي، شهردار قزوين تاکيد کرد؛

ضرورت همدلي و مشارکت در اجراي پروژه تقاطع غيرهمسطح امام رضا(ع) قزوين

احداث پروژه بزرگ کمربندي طبقاتي امام رضا(ع) در جنوب شهر قزوين يکي از خواسته‌هاي استاندار، اعضاي شوراي شهر و شهروندان قزويني براي تسهيل در عبور و مرور است.

 

مسعود نصرتي، شهردار قزوين گفت: احداث پروژه بزرگ کمربندي طبقاتي امام رضا(ع) در جنوب شهر قزوين يکي از خواسته‌هاي استاندار، اعضاي شوراي شهر و شهروندان قزويني براي تسهيل در عبور و مرور است.
به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري قزوين؛ مسعود نصرتي در مراسم کلنگ‌زني پروژه بزرگ احداث کمربندي طبقاتي امام رضا(ع) قزوين با اعتبار 75ميليارد تومان که با حضور مسوولان استاني و شهري به مناسبت آغاز دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه(س) برگزار شد، افزود: احداث اين تقاطع غيرهمسطح به طول هزار و 100متر تکميل بخشي از پازل طرح جامع شهري و منطبق با طرح جامع حمل و نقل ترافيک که در هفته گذشته به تصويب شوراي عالي ترافيک رسيد، است.
اين مقام مسوول اضافه کرد: اين طرح منطبق با طرح‌هاي بالادستي و هماهنگ با پروژه ساماندهي امامزاده حسين(ع) است که يکي از برنامه‌هاي اصلي استانداري و شهرداري قزوين مي‌باشد.
وي ادامه داد: اين پروژه با اعتبار 75ميليارد تومان به مدت 24 ماه اجرايي خواهد شد که با همکاري همه دستگاه‌هاي مرتبط مي‌توان سرعت اجرايي آن را کم کرد.
وي با اظهار اينکه خوشحال هستم اجراي اين پروژه بزرگ در هفته دولت، آغاز دهه کرامت و هفته قزوين آغاز مي‌شود، گفت: از حضور استاندار قزوين، محمدي نماينده مجلس شوراي اسلامي، مدير قرارگاه خاتم الاانبياء، اعضاي شوراي شهر و معاون عمراني استاندار و ساير مسوولان استاني و شهري تشکر مي‌کنم که دعوت ما را پذيرفتن و در اين جمع شرکت کردند.
نصرتي با بيان اينکه اميدوارم اين پروژه با همدلي و مشارکت همه دستگاه‌هاي مرتبط و شهروندان با سرعت بالا اجرايي شود، افزود: اين پروژه با توجه به تاکيدات استاندار و اعضاي شوراي شهر مبني بر توجه به موضوعات عمراني، فرهنگي و اجتماعي جنوب شهر قزوين در دستور کار قرار گرفته است و يکي از مشخصه‌هاي اصلي اين پروژه تسهيل در عبور و مرور در جنوب شهر قزوين است.
وي گفت: بلوار جمهوري اسلامي جايگزين مناسبي ندارد و با محدوديت ترافيکي و تغييرات مسير براي اجراي اين پروژه نياز به يک همدلي و مشارکت تمام دستگاه‌ها براي سرعت بخشيدن به اجراي پروژه است تا حداقل مزاحمت براي شهروندان و عبوري‌ها ايجاد شود.
نصرتي گفت: با قرارگاه خاتم الانبياء سه قرار داد در زمينه اجرايي شدن تقاطع غيرهمسطح خليج فارس، امام رضا(ع) و ميدان قدس بسته شده است.
نصرتي افزود: اميدواريم قرار گاه خاتم الانبياء (گروه تخصصي شهيد رجايي) اين پروزه را با اقتدار و سرعت بيشتر پيش ببرد و تحويل شهروندان قزويني بدهد.
پايان پيام
 

 

تصاویر مرتبط