پنجشنبه ۱۳۹۳/۰۶/۰۶

روزبه، استاندار قزوين:

شهردار قزوين بستر تحول شهر را فراهم کرده است

شهردار قزوين بستر توسعه و تحول شهر قزوين را فراهم کرده است و در اين راستا همه مسوولان و شهروندان بايد به شهرداري کمک کنند.

 

مرتضي روزبه، استاندار قزوين گفت: شهردار قزوين بستر توسعه و تحول شهر قزوين را فراهم کرده است و در اين راستا همه مسوولان و شهروندان بايد به شهرداري کمک کنند.
به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري قزوين؛ مرتضي روزبه در مراسم کلنگ‌زني پروژه بزرگ احداث کمربندي طبقاتي امام رضا(ع) قزوين با اعتبار 75ميليارد تومان که با حضور مسوولان استاني و شهري به مناسبت آغاز دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه(س) برگزار شد، افزود: همه بايد به کمک شهرداري بيايند تا همه امکانات در سطح شهر به صورت عادلانه توزيع شود.
وي با تقدير و تشکر از اعضاي شوراي شهر و شهردار براي اجرايي کردن پروژه بزرگ احداث کمربندي طبقاتي امام رضا(ع) قزوين گفت: بايد فرمايشات مقام معظم رهبري در جمع اعضاي هيات دولت و تذکرات و رهنمودهاي ايشان را سرلوحه کار خود قرار دهيم.
روزبه افزود: شهر قزوين داراي فرصت هاي مناسبي است و علاوه بر اينکه قزوين مرکز استان است نقش يک شاهراه مواصلاتي دارد.
استاندار قزوين بيان کرد: خدمات رساني در شهر قزوين علاوه بر شهروندان بايد در سطحي باشد که بتوانيم به عبوريان خدمات ارائه دهيم.
اين مقام مسوول ادامه داد: در جنوب شهر قزوين با احداث اين کمربندي و ساماندهي امام زاده حسين(ع) همه استفاده مطلوب از ارائه خدمات خواهند کرد.
وي گفت: تحولات در شهر قزوين بايد ادامه پيدا کند و مردم هم بايد در اين زمينه همراهي داشته باشند.
وي گفت: شهرداري قزوين تلاش در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان دارد و شهروندان هم بايد در زمينه هاي فرهنگي، ورزشي و مجتمع هاي تجاري و خدماتي مشارکت داشته باشند.
روزبه افزود: جنوب شهر قزوين مي‌تواند امکانات بهتري از از شمال شهر داشته باشد و سطح کيفي زندگي در جنوب شهر افزايش يابد.
وي اظهار کرد: اعضاي شوراي شهر داراي تجربه زيادي هستند و شهردار قزوين هم يک مسوول بومي است و بر اين اساس سطح انتظارات براي تحولات شهر قزوين افزايش پيدا کرده است.
روزبه بيان کرد: شهردار قزوين مشاور بنده هستند و به اين دليل به عنوان مشاور انتخاب شده است که موانع کار در توسعه شهر قزوين برطرف شود و تحول اساسي در شهر قزوين ايجاد شود.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط