پنجشنبه ۱۳۹۳/۰۶/۱۳

ارباب، روابط عمومي سازمان ترافيک شهرداري قزوين خبرداد؛

برگزاري همايش دوچرخه سواري آقايان به مناسبت روز قزوين

به مناسبت روز قزوين و روز بدون خودرو همايش دوچرخه سواري باحضور مديران مجموعه مديريت شهري قزوين وعموم علاقمندان به ورزش دوچرخه سواري(آقايان) در 14شهريور ماه سال جاري برگزار مي‌شود.

 

روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: به مناسبت روز قزوين و روز بدون خودرو همايش دوچرخه سواري باحضور مديران مجموعه مديريت شهري قزوين وعموم علاقمندان به ورزش دوچرخه سواري در 14شهريورماه سال جاري برگزار مي‌شود.
به گزارش روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين، علي ارباب افزود: يکي از ورزش‌هايي که علاقمندان زيادي دارد ورزش دوچرخه سواري است.
وي اضافه کرد: دوچرخه سوراي علاوه‌بر اين که يک رشته ورزشي به شمار مي رود مي تواند در ترددهاي درون شهري و براي طي فواصل مکاني کم مورد استفاده قرار گيرد که اين امر ضمن اين که در سلامتي جسمي اثرگذار است، نقش مهمي در کاهش آلودگي هواي شهر ايفا مي کند.
روابط عمومي حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين ادامه داد: در سال هاي اخير اين سازمان اقدامات ارزشمندي در راستاي تشويق شهروندان به استفاده از دوچرخه در ترددهاي درون شهري انجام داده که نتايج مطلوبي داشته است.
ارباب عنوان کرد: از جمله اين اقدامات احداث مسيرهاي دوچرخه در نقاط مختلف شهر قزوين و برگزاري همايش دوچرخه سواري باهمکاري حوزه حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين است که اميدواريم در ترغيب شهروندان به استفاده از دوچرخه موثر بوده و هر روزه شاهد افزايش استفاده از دوچرخه در ترددهاي درون شهري باشيم.
وي با اشاره به سابقه برگزاري همايش دوچرخه سواري در قزوين در سال‌هاي اخير تصريح کرد: همايش دوچرخه سواري در سال 91نيز برگزار شده بود که با استقبال خوبي از سوي مديران مجموعه مديريت شهري و شهروندان قزويني روبرو شد.
روابط عمومي سازمان ترافيک گفت: باتوجه به تجربه موفقي که در اين زمينه حاصل شده مقرر شدکه همايش دوچرخه سواري در سال جاري نيز با حضور عموم شهروندان علاقمند به ورزش دوچرخه سواري برگزار شود.
ارباب بيان کرد: اين همايش با همکاري حوزه حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين، سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين، هيئت دوچرخه سواري استان قزوين وباحضور شهروندان قزويني به مناسبت روز قزوين و روز بدون خودرو برگزار مي شود.
وي در خصوص مسير برگزاري همايش دوچرخه سواري خاطرنشان کرد: محل تجمع شرکت کنندگان آقا در همايش 9صبح روز جمعه14شهريورماه سال جاري در ميدان آزادي مقابل درب بناي تاريخي چهلستون است و شرکت کنندگان مسير ميدان آزادي تا پارک شقايق را طي مي کنند.
ارباب يادآور شد: مقرر شده همايش دوچرخه سواري هرساله به مناسبت روز قزوين و روز بدون خودرو در شهريورماه هرسال برگزار شود.
پايان پيام/

 

تصاویر مرتبط