سه‌شنبه ۱۳۹۳/۰۶/۱۸

گنجي، معاون سرمايه گذاري شهرداري قزوين خبر داد؛

افتتاح پيست مدرن پرش در آسمان و سورتمه ريلي به زودي در بوستان باراجين قزوين

با توجه به پيگيري‌هاي به عمل آمده از احداث پيست پرش در آسمان و سورتمه ريلي در بوستان ملي باراجين قزوين،مراحل پيشرفت اين پروژه به پايان رسيده و در مرحله افتتاح است و به زودي به بهره برداري عموم خواهد رسيد.


گنجي، معاون سرمايه گذاري و مشارکت شهرداري قزوين گفت: پيست مدرن پرش در آسمان و سورتمه ريلي بعد افتتاح آزمايشي به زودي در بوستان ملي باراجين به صورت رسمي افتتاح مي‌شود. 

به گزارش روابط عمومي معاونت سرمايه گذاري و مشارکت شهرداري قزوين؛ناصر گنجي افزود: با توجه به پيگيري‌هاي به عمل آمده از احداث پيست پرش در آسمان و سورتمه ريلي در بوستان ملي باراجين،مراحل پيشرفت اين پروژه به پايان رسيده و در مرحله افتتاح است و به زودي به بهره برداري عموم خواهد رسيد.
وي ادامه داد: ارتفاع سکوي پرش پيست 14 متر و بعد از تهران دومين شهر در کشور که داراي اين پيست پرش است.
گنجي بيان کرد: قرارداد اين پروژه در 19 اسفند سال گذشته منعقد گرديده است و آورده شهرداري قزوين، زمين و مجوزات و ملك مي باشد و اين پروژه شامل پيست مصنوعي پرش در آسمان و سورتمه ريلي به همراه ساير مستحدثات است.
معاون سرمايه گذاري شهرداري قزوين ادامه داد؛ ويژگي خاص سورتمه قزوين نسبت به موارد مشابه آن در کشور، دو بار ليفت در اين سورتمه ديده شده است و قوس و تعداد موج بيشتر مي‌باشد و همچنين 80 متر طول آن بزرگتر از سورتمه تهران که واقع در گلابدره مي‌باشد است.
وي ابراز اميدواري کرد: با توجه به حضور تيم کارشناسان خارجي، پروژه سورتمه نيز مراحل ساخت را پشت سر گذاشته و در حال نصب و طي ماه هاي آينده شاهد بهره برداري از اين پروژه نيز خواهيم بود.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط