یکشنبه ۱۳۹۳/۰۶/۲۳

عرشيان، مديرعامل سازمان ترافيک شهرداري قزوين:

برنامه‌هاي ستاد مهر شهرداري قزوين در حال اجراست

برنامه هاي ستادمهر توسط سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين با اعتبار5 ميليارد ريال در حال اجراست.

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: برنامه‌هاي ستاد مهر با اعتبار5 ميليارد ريال در حال اجراست.
به گزارش روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين، اسماعيل عرشيان افزود: با بازگشايي مدارس30 درصد به حجم ترافيک سطح شهر قزوين افزوده مي‌شود.

وي اضافه کرد: به اين منظور سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين جلسات مستمري باحضور پليس راهور، نماينده آموزش و پرورش وساير حوزه هاي مرتبط تشکيل و در اين جلسات مقرر شد که اقدامات ستادمهر به منظور ايمن سازي معابر مقابل مدارس انجام شود.
مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين ادامه داد: ايمن سازي معابر مقابل مدارس و معابر اصلي سطح شهر قزوين با اعتبار 5ميليارد ريال از 15شهريورماه سال جاري آغاز شده است.
عرشيان با اشاره به رويکردهاي اين ايمن سازي عنوان کرد: بررسي و تست فني چراغ هاي راهنمايي سطح شهر قزوين در قالب دو اکيپ کاري از جمله اين رويکردهاست و در حال حاضر90درصد چراغ‌هاي راهنمايي هوشمند، 32 عدد از چراغ هاي راهنمايي هوشمند و 10عدد از چراغ هاي راهنمايي سطح شهر قزوين نيز چشمک زن است.
وي تصريح کرد: همچنين ضمن بررسي زمان بندي چراغ هاي راهنمايي سطح شهر قزوين با هماهنگي مرکز کنترل ترافک قزوين، تعمير و رفع نواقص فني چراغ هاي راهنمايي نيز انجام مي شود.
 

تابلوگذاري و نصب علائم هشدار دهنده در مقابل مدارس شهر قزوين

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قز وين با اشاره به تابلوگذاري و نصب علائم هشداردهنده مقابل مدارس اظهارکرد: تابلوگذاري و نصب علائم هشداردهنده توسط4اکيپ کاري با تأکيد بر ايمن سازي معابر مقابل مدارس از 15شهريورماه سال جاري آغاز شده است.

عرشيان بيان کرد: خط‌کشي معابر به صورت طولي و عرضي شامل خطوط ممتد و مقطع و عرضي شامل محل عابر پياده، گذرگاه، خطوط احتياط و سرعت‌گاه‌هاي برجسته در حال انجام است.
وي ادامه داد: خط کشي محوري در دوقسمت غرب و شرق قزوين حدود 190کيلومتر و در قالب دو اکيپ کاري از ساعت 12شب تا 6صبح انجام مي شود.
مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين عنوان کرد: خط کشي عرضي به مساحت حدود 4هزار متر مربع در محل گذر دانش آموزان نيز با سه اکيپ کاري در مناطق سه گانه شهرداري قزوين در حال انجام است.
عرشيان تصريح کرد: رنگ آميزي سرعت کاه هاي آسفالتي با دو اکيپ کاري به متراژ سه هزار مترمربع، اجراي شابلون هاي نوشتاري اعم از آهسته، احتياط و مدرسه در قالب يک اکيپ کاري در40نقطه از سطح شهر قزوين به مناسبت بازگشايي مدارس و رفاه حال شهروندان به ويژه دانش آموزان انجام مي شود.
وي اظهار کرد: ديگر اقدامات در حال انجام توسط سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين به مناسبت بازگشايي مدارس شامل نصب علائم ايمني از قبيل علائم ايمني استوانه اي به تعداد800 عدد و نصب جداکننده عابرپياده به طول100متراست.
 

ساماندهي پارکينگ ها و سيستم کارت پارک ها شهر

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين با اشاره به ساماندهي پارکينگ ها و سيستم کارت پارک خاطرنشان کرد: باتوجه به بازگشايي مدارس به منظور ارائه خدمات بهتر به شهروندان پارکينگ هاي سطح شهر قزوين و سيستم کارت پارک با نظارت سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين ساماندهي مي شود.

عرشيان يادآور شد: ساماندهي پارکينگ ها ضمن ارائه خدمات بهتر به شهروندان در تردد سرويس مدارس نيز تسهيل ايجاد مي کند.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط