یکشنبه ۱۳۹۳/۰۶/۳۰

نصرتي، شهردار قزوين خبر داد؛

ارتقاي سطح کيفي ارائه خدمات در نواحي شهري قزوين

مسوولان نواحي شهرداري قزوين اصلي‌ترين وظيفه را براي توسعه شهر بر عهده دارند و بر اين اساس سطح کيفي ارائه خدمات به شهروندان در نواحي شهري قزوين ارتقا پيدا مي‌کند.

 

مسعود نصرتي، شهردار قزوين گفت:مسوولان نواحي شهرداري قزوين اصلي‌ترين وظيفه را براي توسعه شهر بر عهده دارند و بر اين اساسسطح کيفي ارائه خدمات در نواحي شهري قزوين ارتقا پيدا مي‌کند.
به گزارش روابط عمومي اداره هماهنگي امور نواحي شهرداري قزوين؛ نصرتي در نشست تخصصي با مديران مناطق و مسوولان نواحي در سالن مفاخر شهرداري افزود: مسوولان نواحي کارهاي روزمره شهرداري را بايد به نحو احسن انجام دهند تا مديران بالاتر بتوانند به کارهاي اصلي توسعه شهر بپردازد.
وي تاکيد کرد: اگر مسوولان نواحي شهرداري مشکلات اوليه شهر را به سرعت حل کنند مي‌توان به توسعه شهر فکر کرد.
شهرداري قزوين با اشاره به بازديد سرزده از نواحي شهرداري قزوين و در جريان قرار گرفتن مشکلات نواحي از نزديک گفت: مسوولان نواحي بايد بار مسووليت شهرداري را کم کنند.
نصرتي گفت: علاوه بر موضوعات عمراني، اقدامات اجتماعي در عملکرد نواحي شهرداري قزوين بايد جدي‌تر گرفته شود.
اين مقام مسوول اظهار کرد: مسوولان نواحي بايد بتوانند جلسات دائمي با امام جماعت محلات برگزار کنند تا علاوه بر اينکه موضوعات و مشکلات مورد نياز را از طريق امام جماعت به مردم انتقال بدهند تا زمينه اجراي برنامه هاي فرهنگي و اجتماعي فراهم شود.
وي اظهار کرد: مسوولان بايد با ارتقاء سطح کيفي ارائه خدمات به نواحي اعتبار و آبرو دهند.
نصرتي اضافه کرد: مسوولان نواحي با مکاتبه با مديران سازمان‌ها و ادارات کل و از طريق اين عوامل بايد در حل مشکلات نواحي به نتيجه برسند.
شهردار قزوين اضافه کرد: با توجه به توانايي و ظرفيت ها بايد اقدامات عمراني به نواحي سپرده و وظايف برون سپاري شود و همه امور در خود نواحي صورت گيرد.
نصرتي بيان کرد: نواحي بايد محدوه محله کار انجام دهند و بر اين اساس شرح وظايف نواحي در سريع ترين زمان ابلاغ خواهد شد.
وي با اشاره به وجود ظرفيت امام‌زاده‌گان در منطقه يک شهري که داراي دفتر فني و هيئت امنا مي‌باشند، افزود: اين امامزادگان محدود بزرگي را پوشش مي‌دهند، با برگزاري جلسات با  هيات‌ امنا مي‌توان برنامه هاي اجتماعي را در اين بين ارتقاء داد.
عليرضا شمسيني، مدير هماهنگي امور نواحي شهرداري قزيون نيز گفت: اين نشست با هدف ارائه راهکارهاي مناسب براي رفع مشکلات پيش رو نواحي در زمينه‌هاي عمراني و فرهنگي برگزار شده است.
پس از بيان موضوعات و مشکلات از سوي مسوولان نواحي، شهردار قزوين بر اساس ظرفيت نواحي اقدامات عمراني را به خود نواحي سپرده و در ادامه خواست تا کليه امور در نواحي صورت گيرد تا وظايف مناطق سبکتر شود.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط