دربنديزاده، مدير منطقه سه شهرداري قزوين:
منطقه سه شهرداري قزوين به 960 پيام مردمي پاسخ داد
سامانه 137 منطقه سه شهرداري قزوين در شش ماه اول سال جاري به 960 پيام مردمي پاسخ داده است.
عبدالعلي دربنديزاده، مدير منطقه سه شهرداري قزوين گفت: سامانه 137 منطقه سه شهرداري قزوين در شش ماه اول سال جاري به 960 پيام مردمي پاسخ داده است.
به گزارش روابط عمومي منطقه سه شهرداري قزوين؛ عبدالعلي دربنديزاده افزود: بيشترين تماس مردمي با اين سامانه از ناحيه مهديه با 560 تماس بوده است.
وي بيان کرد: در مدت زمان ياد شده از ناحيه مينودر 394 تماس تلفني با اين سامانه گرفته شده است.
دربنديزاده گفت: بيشترين تماس مردمي با سامانه 137 در خصوص روکش آسفالت، لکهگيري، ترميم ترانشه، پيادهروسازي، سد معبر و تخلفت ساختماني بوده است.
وي تصريح کرد: در اين مدت نيز 740مورد درخواست اجرايي و 227مورد درخواست در دست اجرا ميباشد و 140 مورد از طريق تلفن و حضوري پاسخ داده شده است.
اين مقام مسوول از شهروندان درخواست کرد تا در زمان تماس با سامانه 137نسبت به اعلام آدرس دقيق، مشكلات و مسائل موجود دقت لازم را داشته باشند و براي رفع آنها تعجيل نكنند تا شهرداري بتواند با طي مراحل قانوني و تهيه لوازم و تجهيزات مورد نياز مشكلات و موراد درخواستي را بر طرف کند.
مدير منطقه سه شهرداري قزوين گفت: تعداد زيادي از درخواستها، مشكلات معابر و محلات ميباشد كه در قالب پروژه بايد حل و فصل شود.
پايان پيام