یکشنبه ۱۳۹۳/۰۷/۰۶

ميناري،مسوول روابط عمومي منطقه سه شهرداري قزوين خبر داد؛

تبليغات خوش حسابي در سطح منطقه سه شهرداري قزوين

مسوول روابط عمومي منطقه سه شهرداري قزوين از انجام تبليغات محيطي و نصب بنر‌ها در سطح اين منطقه با موضوع تسهيلات تشويقي به ميزان 100درصد جرايم دير کرد بدهي عوارض نوسازي تا پايان آبان 93 خبر داد.

 

بهرام ميناري با بيان اينکه تبليغات محيطي تا پايان آبان 93 انجام خواهد شد، گفت: اين اقدام در سطح منطقه سه شهرداري قزوين، با هدف اطلاع رساني و جلب مشارکت مردمي در پرداخت عوارض نوسازي نصب شده است.
وي افزود: در اين راستا 180بنر چاپ شده که 40 عدد به صورت پلاکارت،55 عدد به صورت اس پس فرم و 25 عدد به صورت داربست فلزي نصب شده است.
اين مسوول بيان کرد: در 15 نشريه سراسري و محلي تبليغات اين موضوع منتشر و همچنين در 50 جايگاه اتوبوس و خودروي اتوبوس بنر تبليغات نصب شده است.
ميناري تصريح کرد: اداره شهر با مشارکت و همراهي شهروندان ميسر است و پرداخت به موقع عوارض نوسازي به عنوان درآمد پايدار عاملي مهم براي خدمات رساني مطلوب تر است.
وي با بيان اينکه از طريق تبليغات محيطي متنوع در سطح منطقه به دنبال نهادينه کردن فرهنگ پرداخت به موقع عوارض هستيم، خاطر نشان کرد: براي شهروندان تسهيلات تشويقي به ميزان 100درصد جرايم دير کرد بدهي عوارض نوسازي تا پايان آبان93 در نظر گرفته شده است.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط