دوشنبه ۱۳۹۳/۰۷/۰۷

روزبه، استاندار قزوين:

حوزه مديريت بحران بايد تقويت شود

با توجه به شرايط استان قزوين و وجود شهرک هاي صنعتي در اين استان بايد زيرساخت هاي لازم براي مديريت بحران و مقابله با حوادث فراهم شود تا شاهد گسترش حوادث در هنگام وقوع حوادث غيرمترقبه نباشيم.


به گزارش روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين؛ روزبه صبح امروز در صبحگاه مشترک سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين و دستگاه هاي امدادي اظهار کرد: با توجه به شرايط استان قزوين و وجود شهرک هاي صنعتي در اين استان بايد زيرساخت هاي لازم براي مديريت بحران و مقابله با حوادث فراهم شود تا شاهد گسترش حوادث در هنگام وقوع حوادث غيرمترقبه نباشيم.
وي افزود: با توجه به ايجاد تنوع در زندگي انسان ها، حوادث نيز متنوع تر مي شود و نياز به تجهيزات به روز احساس مي‌شود و بايد آموزش و مهارت‌افزايي به مردم نيز در دستور کار قرار گيرد تا آموزش شهروندي و تبيين وظايف شهروندان موجب کاهش حوادث در قزوين شود.
استاندار قزوين با اشاره به بافت مرکزي شهر قزوين عنوان کرد: اطفاي حريق و امداد و نجات در اين منطقه با دشواري رو به رو استو وجود انبار هاي پر خطر و عدم رعايت ايمني در اين انبار ها از ديگر معضلات موجود در شهر قزوين است.

 

تصاویر مرتبط