دوشنبه ۱۳۹۳/۰۷/۰۷

شهردار قزوين:

آتش نشانان آرامش را به شهروندان هديه مي دهند

آتش نشانان با اقدامات مؤثر و تلاش‌هاي روزانه خود، آرامش را به شهروندان هديه مي دهند.


مسعود نصرتي شهردار قزوين در مراسم صبحگاه مشترک سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري و دستگاه هاي امدادي استان قزوين، آرامش را هديه آتش نشانان به مردم دانست.
به گزارش روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين؛ نصرتي در اين مراسم ضمن گراميداشت روز آتش نشاني و ايمني و تقدير از تلاش هاي بي وقفه آتش نشانان در سطح استان قزوين اظهار کرد: تلاش هاي آتش نشانان از چشم مديران و مردم قزوين دور نمي ماند و بايد براي تأمين رفاه بيشتر آتش نشانان تلاش کرد.
وي با اشاره به حقوق يکسان کارکنان و مأموران سازمان آتش نشاني با ديگر کارمندان دولت تصريح کرد: بايد براي آتش نشانان که جان خود را براي حفظ جان و مال مردم به مخاطره مي اندازند، مزايايي در نظر گرفته شود تا بتوان قسمتي از فداکاري هاي اين تلاشگران را جبران کرد.
شهردار قزوين با اشاره به ارسال لايحه حمايت از آتش نشانان از سوي شهرداري به شوراي شهر قزوين عنوان کرد: شهرداري قزوين در نظر دارد مطابق با مزايايي که شهرداري براي خانواده هاي شهدا و ايثارگران در نظر مي گيرد، مزايايي براي آتش نشانان لحاظ کند که اميد است با ارسال اين لايحه به شوراي اسلامي شهر قزوين، حمايت هاي لازم از سوي شورا انجام شود.
نصرتي تکميل و به روز رساني تجهيزات سازمان آتش نشاني شهرداري قزوين را بسيار مهم ارزيابي و خاطرنشان کرد: با حمايت استاندار قزوين در حوزه مديريت بحران استان قزوين مکاتبه اي با معاونت عمراني وزارت کشور صورت گرفته است تا نسبت به تکميل و به روز رساني تجهيزات اقدام شود.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط