دوشنبه ۱۳۹۳/۰۸/۱۹

حق‌شناس، معاون فرهنگي و اجتماعي شهرداري قزوين:

شهرداري قزوين به يک نهاد اجتماعي تبديل شده است

شهرداري قزوين از يک نهاد خدماتي به يک نهاد اجتماعي تبديل شده است بر اين اساس بايد در کنار اقدامات عمراني به موضوعات فرهنگي به خصوص در محلات بيشتر پرداخته شود.

 

محسن حق‌شناس، معاون فرهنگي و اجتماعي شهرداري قزوين گفت: شهرداري قزوين از يک نهاد خدماتي به يک نهاد اجتماعي تبديل شده است بر اين اساس بايد در کنار اقدامات عمراني به موضوعات فرهنگي به خصوص در محلات بيشتر پرداخته شود.
به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري قزوين؛ حق شناس در جلسه هماهنگي امور نواحي با محوريت پرداختن به موضوعات فرهنگي افزود: بايد اقدامات فرهنگي توسط امور نواحي هدف‌دار باشد تا به نتايج موردنظر رسيد.
وي بيان کرد: اقدامات فرهنگي توسط امور نواحي بايد به گونه‌اي باشد که مشارکت شهروندان در توسعه شهر قزوين افزايش پيدا کند.
تشکيل معاونت‌هاي فرهنگي در مناطق سه گانه شهرداري قزوين
سعيد وزيري‌نژاد، مدير عامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين نيز در اين جلسه گفت: معاونت هاي فرهنگي در مناطق سه گانه شهرداري قزوين بايد شکل بگيرد تا وظايف مانند معاونت شهرسازي و عمراني در مناطق تقسيم  شود.
وي با تاکيد بر ارتباط بيشتر نواحي با اين سازمان در زمينه هاي فرهنگي گفت: بازديد مديران نواحي از مراکز و امکانات مختلف سازمان فرهنگي ورزشي در شهر قزوين مي‌تواند براي ارتباط بيشتر موثر باشد.
وزيري نژاد گفت: در آستانه بودجه نويسي سال 94 هستيم و فرصت خوبي براي بازگوي نيازها در زمينه فرهنگي است.
اين مسوول افزود: سازمان‌ها مي‌توانند از نواحي به عنوان بازوان خود استفاده کنند و از اين طريق با شهروندان ارتباط برقرار کنند.
استفاده از ظرفيت امور نواحي شهرداري قزوين
عليرضا شمسيني، مدير هماهنگي امور نواحي شهرداري قزوين نيز در اين جلسه گفت: امور نواحي شهرداري قزوين اين ظرفيت را دارد که علاوه بر پرداختن به موضوعات عمراني به موضوعات فرهنگي بپردازند.
وي با تاکيد بر استفاده از ظرفيت امور نواحي در همه زمينه ها بيان کرد: از نگاه شهردار قزوين امور نواحي براي ارائه خدمات به شهروندان نوک پيکان شهرداري هستند و بر اين اساس بايد از ظرفيت نواحي استفاده کرد تا مردم از  نزديک شاهد عملکرد شهرداري و سازمان‌ها باشند.
 
نياز شهروندان به مسائل فرهنگي
جمال رهبري منش، مدير هماهنگي مناطق شهري شهرداري قزوين نيز گفت: مسوولان  نواحي بايد بتوانند با ائمه جماعات مساجد ارتباط نزديکي براي ارائه خدمات به شهروندان برقرار کنند.
وي بيان کرد: امروزه علاوه بر مسايل عمراني شهروندان نياز به مسائل فرهنگي دارند و بايد در اين زمينه از نقطه نظرات شهروندان استفاده شود.
پايان پيام
 

 

تصاویر مرتبط