چهارشنبه ۱۳۹۳/۰۹/۰۵

شهرداري قزوين ميزبان روح‌الله بصيري‌نيا، دوچرخه سوار ايراني شد

روح‌الله بصيري‌نيا، دوچرخه سوار ايراني پس از رکاب زدن و عبور از شهرهاي مختلف وارد شهر قزوين شد و شهرداري قزوين ميزبان وي شد.

 

روح‌الله بصيري‌نيا، دوچرخه سوار ايراني پس از رکاب زدن و عبور از شهرهاي مختلف وارد شهر قزوين شد و شهرداري قزوين ميزبان وي شد.
 به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري قزوين؛ روح الله بصيري نيا به منظور زنده نگهداشتن ياد و خاطره شهدا هشت سال دفاع مقدس، حامل پيام‌هاي تجليل از ايثارگري و جان فشاني‌هاي ملت مظلوم ايران به ويژه خانواده‌هاي معظم شهدا، ايثارگران و آزادگان دوران دفاع مقدس، ارج نهادن به آرمان‌هاي امام راحل (ره) منويات رهبر معظم انقلاب و حماسه آفريني مردم شريف، پيام سنگ، مقاومت، ايثار، شهامت، شهادت و پايداري براي حمايت از مردم مظلوم فلسطين و لبنان و آزادي قدس شريف از دست صهيونيست ها و پيام رساني براي منتظران ظهور آقا با دعا براي سلامتي و تعجيل فرج امام زمان (عج) است.
بر اساس اين گزارش؛ روح الله بصيري نيا متولد سال 59 در گيلان غرب بوده كه حدود 12 سال  در رشته  دوچرخه سواري فعاليت مي كند. وي همچنين عضو کميته ايرانگردي و جهانگردي فدراسيون دوچرخه سواري بوده كه هم اكنون نيز به چندين سال در حال انجام سفر دور ايران خود است.
در اين گزارش آمده است؛ روح الله بصيري نيا حرکت ايرانگردي با دوچرخه  را در سه مرحله از سال ?? آغاز کرده و با تداوم آن در سال‌هاي گذشته به سال جديد رسيده است که امسال اين سفر در نهايت در مشهد مقدس به اتمام مي رسد.
وي در اين سفر حامل پرچمي از مسئولان متبرک به نام مبارک آقا امام رضا(ع) است که در آستان مقدس رضوي تحويل خواهد داد.
وي همچنين پس از قزوين به استان هاي زنجان، اردبيل، مازندران، گيلان، گلستان و در نهايت مشهد مقدس عزيمت خواهد کرد.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط