یکشنبه ۱۳۹۰/۰۷/۰۳

ابوترابي فرد، نايب رييس سابق مجلس :

موفقيت شهرداري قزوين نشانگر انسجام مديريتي است

انتخاب شهردار قزوين توسط اعضاي شوراي اسلامي شهر که فردي کارآزموده و داراي سوابق کاري و مديريتي در شهرداري بود، توانسته در اين مدت مجموعه اي از توانمندي ها را در شهر قزوين به همگان نشان دهد.

 

محمد حسن ابوترابي فرد، نايب مجلس شوراي اسلامي در آيين افتتاحيه و بهره برداري از پنج پروژه شاخص و مهم شهرداري قزوين که با حضور وزير کشور، استاندار قزوين، شهردار و ديگر مسئولين در سالن اجتماعات قائم منطقه دو شهرداري برگزار شد، گفت : انتخاب شهردار قزوين توسط اعضاي شوراي اسلامي شهر که فردي کارآزموده و داراي سوابق کاري و مديريتي در شهرداري بود، توانسته در اين مدت مجموعه اي از توانمندي ها را در شهر قزوين به همگان نشان دهد.
ابوترابي فرد با اظهار اينکه ما نمايندگان مجلس تمام تلاش خود را در جهت وحدت و انسجام بين حوزه هاي مختلف مملکتي براي افزايش کارايي نظام صورت مي دهيم، افزود: موفقيت شهرداري قزوين نشانگر انسجام اسلامي و مديريتي کليه مديران استاني است .
وي با تاکيد بر انتخاب درست در مديريت ها و واگذاري امور به افراد صالح منجر به برداشتن گام هاي بزرگ و موثري مي شود، ادامه داد: شوراي اسلامي شهر قزوين با استفاده از تجربه چهار ساله امروز ثمره آن را درمعرض نمايش همگاني گذاشته است .
نماينده مردم قزوين در مجلس شوراي اسلامي با اظهار اينکه مشخص شدن خطاهاي مسئولين در کشور بيانگر عملکرد شفاف نظام است، تصريح کرد : متاسفانه بزرگنمايي بعضي خطاها به جاي اينکه اعتماد عمومي را افزايش دهد به آن آسيب مي رساند.
ابوترابي فرد با اعلام اينکه اين کشور توسط فقيه عادل، مهذب و کلان نگر اداره مي شود، افزود: شفافيت و بيان خطاها ثمره يک نظام سياسي قدرتمند است و مهم آن است که خطاها و اشتباه ها رصد شود و با آن برخورد منطقي و قانوني صورت گيرد و نظام جمهوري اسلامي از اين ظرفيت مهم برخودار است .
وي با تاکيد براينکه نظام جمهوري اسلامي ثمره حاکميت ملت است و مردم مديريت امور را در دست دارند، افزود: مردم که مسئولين شهر قزوين را انتخاب مي کنند تمامي مسائل را بررسي و نقد مي کنند و اين سرمايه بزرگي است که محصول مردم سالاري ديني است.
نايب رييس سابق مجلس شوراي اسلامي با اظهار اينکه خبرنگاران خبرهاي درست را در معرض افکار عمومي قراردهند، تصريح کرد: مديران بايد احساس كنند علاوه بر خداوند متعال، مردم و رسانه ها ناظر کار آنان هستند.

 

تصاویر مرتبط