شنبه ۱۴۰۰/۱۱/۱۶

در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین صورت گرفت؛

ادامه بررسی کدهای درآمدی بودجه پیشنهادی شهرداری قزوین در سال آینده

در ادامه بررسی بودجه پیشنهادی شهرداری قزوین در سال1401 اعضای شورای اسلامی شهر قزوین برخی از فصول درآمدی را مورد بحث و بررسی قرار داده و آنها را به تصویب رساندند.

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، در این جلسه جزییات درآمدهای ناشی از بهره‌برداری از فضای شهر شامل عوارض نوسازی، عوارض اسناد رسمی، عوارض صدور مجوز احداث دکل، آنتن، تاسیسات مخابراتی، عوارض بر مشاغل و حرف، عوارض صدور تمدید و تعویض گذرنامه، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و تصویب شد.

این گزارش می افزاید، در بخش درآمدهای اختصاصی شامل درآمد هتل، مهمانسرا، مراکز رفاهی شهرداری، درآمد پارکها، درآمد حاصل از فروش گل و گیاه و سایر محصولات، درآمد غسالخانه و آرامستان با پاره ای اصلاحات به تصویب رسید.

این گزارش خاطرنشان می کند ؛ در ادامه جلسه بخش جزییات درآمد خدمات و درآمدهای موسسات انتفاعی شهرداری مورد بحث و بررسی قرار گرفت و کدهای بهای خدمات آسفالت و لکه گیری و ترمیم حفاری، بهای خدمات کارشناسی نقشه ها، بهای خدمات صدور معاینه فنی خودرو، بهای خدمات فنی، بهای خدمات پیمانکاری، بهای خدمات آماده سازی، بهای خدمات اتباع بیگانه، بهای خدمات جمع آوری نخاله های ساختمانی، بهای خدمات ایمنی و آتش نشانی و سایر بهای خدمات و درآمدهای موسسات انتفاعی شهرداری با پاره ای اصلاحات و افزایش رقم برخی از کدها مورد تصویب اعضای شورای اسلامی شهر قزوین قرار گرفت.

این گزارش تصریح می کند؛ در ادامه جلسه در بخش درآمد حاصل از تاسیسات شهری شامل درآمد حاصل از بازیافت زباله، آگهی‌های تجاری و تبلیغات محیطی و افزوده شدن تبلیغات محیطی در اتوبوسرانی و سایر درآمد حاصل از تاسیسات شهرداری تصویب شد. همچنین در این جلسه درآمد حاصل از وجوه و اموال شهرداری شامل، مال الاجاره ساختمانها و تاسیسات شهرداری، درامد حاصل از مراکز تفریحی و رفاهی، درآمد حاصل از ماشین آلات و تجهیزات، درآمد حاصل از بازارهای روز و هفتگی، درآمد حاصل از پارکینگ های عمومی درآمد حاصل از فروش محصولات کارخانه آسفالت و سایر درآمدهای حاصل از اموال شهرداری، مورد بحث و بررسی قرار گرفت و با پاره ای اصلاحات و افزایش مبلغ پیشنهادی برخی کدها به تصویب رسید.

این گزارش حاکی است، در بخش درآمدهای حاصل از وجوه شامل درآمد حاصل از وجوه سپرده های شهرداری و کمک بلاعوض تصویب شد.

همچنین این گزارش اضافه می کند؛ کدهای درآمدی ضبط سپرده های معاملات شهرداری، هزینه‌ تاخیر و خسارت تادیه چک، جرایم کمیسیون ماده صد ،درآمد ناشی از فروش اسناد مناقصه و سایر درآمد های اتفاقی که به موحب قانون وصول می شود شامل درآمد حاصل از تغییر کاربری و درآمد حاصل از خرید تراکم پایه تا مجاز و هزینه حق انتفاع بالکن و پیش آمدگی به سمت شارع با پاره ای اصلاحات و افزایش رقم در برخی کدها مورد بحث و تبادل نظر اعضا قرارگرفت و تصویب شد.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط