یکشنبه ۱۴۰۰/۱۱/۱۷

صلح جو،

برقراری عدالت و توسعه متوازن در ارایه خدمات شهر از مطالبات جدی شورای ششم است/شورا و شهرداری مصمم به تکمیل پروژه های نیمه تمام هستند

رعایت عدالت و توسعه متوازن امکانات و خدمات شهری که برگرفته از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است از مطالبات جدی اعضای شورا از شهردار محترم قزوین است.

  •  به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، حسین صلح جو عضو شورای اسلامی شهر قزوین با بیان این مطلب و با توجه به جریان روند رسیدگی به لایحه بودجه پیشنهادی شهرداری قزوین در سال 1401 اظهار کرد: عدالت در ارایه خدمات عمرانی، شهرسازی ،فرهنگی ترافیکی باید به نسبت سرانه جمعیت در نواحی منفصل شهری و مناطق محروم و کم برخوردار شهر قزوین برقرار گردد.
  • وی افزود: این گونه می توانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم تا عقب ماندگی های گذشته را جبران نموده و چراغ توازن و عدالت جمهوری اسلامی ایران را در دل مردم روشن کنیم.
  • به گفته وی توجه به این مسأله باعث ایجاد اعتماد مردم به اعضای شورای شهر خواهد شد و افزایش رضایتمندی را در پی خواهد داشت.
  • صلح جو در ادامه به محورهای کلان بودجه پیشنهادی شهرداری قزوین در سال آینده اشاره کرد و گفت: در بودجه 1401تلاش بر اقتصاد پویا و درآمد پایدار ،شهر هوشمند و شهروند محور، محله محور، سرزنده و با نشاط، ایمن و با حمل و نقل عمومی پاک می باشد.
  • این عضو شورای اسلامی شهر قزوین خاطرنشان کرد: همچنین این بودجه بر اساس اقدامات عمرانی، پرداخت دیون و پرداخت حقوق برنامه ریزی شده‌است.
  • صلح جو تصریح کرد: علی رغم وجود همه چالشها و مشکلاتی از قبیل شرایط ناپایدار اقتصاد و تورم فزاینده و رکود مسکن و کاهش مساعدت دولت به شهرداری ها، اما شورا و شهرداری قزوین مصمم به اتمام پروژه های نیمه تمام و دارای اولویت و هدایت بودجه به سوی نیاز شهر و بازآفرینی شهری و صرفه جویی در هزینه های عمومی است.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط