یکشنبه ۱۴۰۰/۱۱/۲۴

فرمانی،

اولویت شورای ششم در حوزه فرهنگ تعیین شود/برنامه های سازمان فرهنگی، ورزشی مسجد محور باشد

مساجد می توانند به عنوان پایگاههای فرهنگی در اجرای برنامه های سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری قزوین مورد توجه قرار گیرند.

  به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، علی فرمانی رییس کمیسیون خدمات شهری، نظارت و شورایاری پارلمان محلی قزوین در جلسه بررسی بودجه پیشنهادی سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری قزوین با بیان این مطلب اظهار کرد: به منظور رسیدن به اهداف مدنظر بایستی اولویت و سیاست شورای ششم در حوزه فرهنگ تعیین شود و بر اساس آن برنامه ریزی صورت گیرد.

وی افزود: یکی از وعده ها و مواردی که شورای ششم پیگیر بود پایگاه بودن مساجد برای اقدامات فرهنگی و اجتماعی است که متاسفانه در برنامه های سازمان فرهنگی این موضوع مغفول مانده است.

فرمانی بر ضرورت مسجد محور بودن برنامه های این سازمان تاکید کرد و گفت: مساجد می توانند به عنوان پایگاههای فرهنگی در اجرای برنامه های این سازمان مورد توجه قرار گیرند.

وی در ادامه سخنانش با بیان اینکه کار کردن در حوزه ورزش یکی از وظایف شهرداری است گفت: بایستی در این حوزه برای توسعه ورزشهای همگانی و حمایت از ورزشکاران و هیاتهای ورزشی اقدامات خوبی انجام شود.

فرمانی همچنین خواستار توجه به ایجاد مراکز و خانه های فرهنگ و سالن‌های ورزشی در نقاط کم برخوردار شهر قزوین و نواحی منفصل شهری شد.

رییس کمیسیون خدمات شهری، نظارت و شورایاری پارلمان محلی قزوین بر لزوم توجه به ایمن سازی قرائت خانه آیت اله بهجت تاکید کرد.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط