یکشنبه ۱۴۰۰/۱۱/۲۴

جمع بندی نهایی بودجه ۱۴۰۱ سازمان فرهنگی و‌ ورزشی شهرداری قزوین در کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر

بررسی بودجه برنامه ای پیشنهادی سال آینده سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین در کمیسیون فرهنگی، ورزشی، بانوان و امور خانواده شورا به اتمام رسید و برای ارائه در صحن شورای اسلامی شهر قزوین آماده شد.

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، فصیحی رامندی رئیس پارلمان محلی، الهیاری رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی، بانوان و امور خانواده شورای اسلامی شهر و اعضای این کمیسیون به همراه موسوی معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی، محمودی مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی و برخی از مدیران مرتبط شهرداری قزوین طی جلسه فشرده ای، بودجه برنامه‌ای ۱۴۰۱ سازمان مذکور را بررسی و در این خصوص تصمیم گیری کردند.

این گزارش حاکی است، اعضای کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین نیز ضمن بحث و تبادل نظر در خصوص بودجه برنامه ای ۱۴۰۱ سازمان فرهنگی و‌ ورزشی شهرداری در حوزه های اجتماعی، رسانه ای، عمومی، فرهنگی، مناسبتی، ورزشی و هنری به جمع بندی ارقام‌ مصارف بودجه پرداختند.

بر اساس این گزارش، با اتمام جمع بندی کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهر، جزئیات بودجه برنامه ای سال آینده سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین به تصویب رسید و کلیات بودجه در صحن شورا مطرح و به رأی گذاشته خواهد شد.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط