یکشنبه ۱۴۰۰/۱۱/۲۴

ولی چگینی،

لزوم توجه به فضاسازی شهری در مناطق منفصل شهری قزوین

شهرداری قزوین در آذین بندی و فضا سازی شهری در مناسبتهای ملی و مذهبی و نوروز باستانی به نواحی منفصل شهری توجه ویژه داشته باشد.

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، ولی چگینی رییس کمیسیون مالی برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اهمیت فضاسازی و آذین بندی در سطح شهر اظهار کرد: فضاسازی محیطی، ایجاد فضای معنوی و ایجاد چشم انداز زیبا در سطح شهر باعث افزایش روحیه نشاط در بین شهروندان خواهد شد.

وی افزود: همه نقاط کهن شهر قزوین نیاز به فضا سازی محیطی دارد؛ بر این اساس تجربه و عملکرد موفق سازمان زیباسازی در دهه فجر نشان داد که فضا سازی و آذین بندی شهر برای تزریق روحیه نشاط و شادابی به شهر بسیار موثر و کارساز است.

چگینی بر ضرورت توجه به موضوع فضاسازی محیط شهری در مناطق منفصل شهری تاکید کرد و گفت: متاسفانه در سال‌های اخیر در همه زمینه ها از جمله فضاسازی محیط شهری، توجهی به نواحی منفصل شهری نشده است لذا با توجه به افزایش قابل توجه بودجه این بخش در سال آینده درخواست دارم تا شهرداری قزوین در این ردیف، به نقاط منفصل شهری توجه ویژه داشته باشد.

رییس کمیسیون مالی، برنامه‌ ریزی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین خاطر نشان کرد: بنده و تمام اعضای شورای شهر به این امر تاکید ویژه داریم و امیدواریم این موضوع در تمام مناسبت‌ها لحاظ شده تا شاهد ارتقای روحیه نشاط و شادی در ساکنین این مناطق باشیم.

این عضو شورای اسلامی شهر قزوین تصریح کرد:در همین راستا از مدیریت شهری درخواست داریم تا در مناسبتهای مختلف، به فضاسازی و آذین بندی در نواحی منفصل و کم برخوردار شهر قزوین توجه ویژه داشته باشند و این مناطق را هم تحت پوشش خدمات خود قرار دهند.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط