پنجشنبه ۱۴۰۰/۱۱/۲۱

رییس کمیسیون مالی شورای اسلامی شهر قزوین:

نصب پل عابر پیاده در مشعلدار در اولویت قرار گیرد/ضرورت توسعه بوستان باراجین و استفاده از ظرفیتهای گردشگری آن

اجرای باند کندرو و نصب پل عابر پیاده در ناحیه مشعلدار باید جزء اولویت‌های شهرداری در خدمات دهی به این ناحیه قرار گیرد.

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین؛ ولی چگینی رییس کمیسیون مالی برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه بررسی بودجه پیشنهادی معاونت فنی و عمرانی شهرداری قزوین با بیان این مطلب اظهار کرد: عزم و اراده اعضای شورا همواره به ارایه خدمات و امکانات و توسعه متوازن در تمامی مناطق شهر قزوین بوده و در این راستا توجه به مناطق منفصل شهری و نواحی کم برخوردار شهر از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی افزود: بایستی اجرای باند کندروی ناحیه مشعلدار و نصب پل عابر پیاده در این شهر در اولویت اقدامات شهرداری قرار گیرد، چرا که این منطقه واقعا مظلوم واقع شده است.

چگینی در ادامه جلسه در خصوص ردیف بودجه پروژه های بوستان ملی باراجین گفت: این منطقه گردشگری ظرفیتهای بسیار زیادی برای توسعه دارد، ولی متاسفانه مغفول مانده است.

این عضو پارلمان محلی با اشاره به اینکه شعار تبدیل قزوین به قطب گردشگری باید به عمل تبدیل شود تاکید کرد: منطقه نمونه گردشگری باراجین ظرفیت بی نظیری در جذب گردشگر و مسافر دارد که بایستی با طرحهای توسعه ای اقدامات خوب و شایسته ای را به شهروندان ارایه کرد، لذا در ردیف توسعه بوستان باراجین باید افزایش بودجه داشته ‌باشیم.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط