پنجشنبه ۱۴۰۰/۱۱/۲۱

فصیحی رامندی رییس شورای اسلامی شهر قزوین خبر داد؛

ردیف بودجه روکش آسفالت معابر شهری افزایش یافت

به منظور ارایه خدمات بهتر به شهروندان، ردیف بودجه روکش آسفالت معابر اصلی شهر افزایش دوبرابری نسبت به بودجه پیشنهادی داشت.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین؛ فرج اله فصیحی رامندی رییس شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه این شورا با بیان این مطلب اظهارکرد: در راستای ارایه خدمات مطلوب به شهروندان و در جریان بررسی بودجه پیشنهادی معاونت عمرانی شهرداری قزوین، ردیف بودجه روکش آسفالت معابر اصلی شهر از رقم 15میلیارد به 30 میلیارد تومان درسال آینده افزایش یافت.

وی در ادامه سخنانش پیرامون توزیع اعتبارات و اجرای پروژه ها ی احداث بوستان های شهری گفت: لازم است نسبت به احداث بوستان در مناطق مختلف توجه شود، به عنوان نمونه دو بوستان شقایق و مهدیه همزمان در سطح منطقه دو و در محدوده میدان سیدحسن نصرالله در دستور کار قرار گرفت که از نگاه شهروندان این موضوع مناسب نیست و بایستی احداث بوستان در سطح مناطق با مطالعه و مکان یابی درست انجام شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: ضرورت دارد ساماندهی و اجرای طرح سبزه میدان مینودر در دستور کار پروژه های سال آینده شهرداری قرار گیرد.

فصیحی رامندی، همچنین درخصوص اجرای دیوار بتنی در بلوار ایران گفت: حدود 5سال است که حدفاصل پل ولایت و مرحوم ابوترابی به دلیل عدم اجرای دیوار، مسکوت مانده، درحالی که پروژه ای بسیار ضروری است؛ اما اجرای این دیوار بتنی و گلدانهای سیمانی در بلوار ایران انجام شد که ضرورتی هم نداشت.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط