یکشنبه ۱۴۰۰/۱۲/۰۱

رییس کمیسیون مالی شورای اسلامی شهر قزوین:

توجه به نواحی منفصل شهری و کم برخوردار در بودجه سال آینده شهرداری پر رنگ تر از سالهای گذشته است

رعایت توازن و عدالت در اختصاص اعتبار به مناطق و نواحی کم برخوردار و منفصل شهری از نقاط مثبت و قوت بودجه سال 1401 شهر قزوین می باشد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، ولی چگینی رییس کمیسیون مالی برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا که با دستور کار جمع بندی و ابلاغ بودجه شهرداری قزوین برگزار شد، ضمن تقدیر از تلاشهای صورت گرفته در مجموعه شهرداری در تدوین بودجه و همچنین تلاشهای اعضای شورا در بررسی جزییات آن اظهار کرد: در بودجه سال آینده شهرداری قزوین توجه به نقاط کم برخوردار و نواحی منفصل شهری بسیار پر رنگ تر از سالهای گذشته است.

وی افزود: افزایش 180 میلیارد تومانی بودجه شهرداری در سال 1401 نسبت به بودجه پیشنهادی با همت و تلاش مجموعه مدیران شهری قابل تحقق است و امیدواریم با ارایه خدمات مطلوب به شهروندان موجبات رضایت مندی و آسایش آنها را فراهم آوریم. چگینی با تقدیر از تلاشهای شبانه روزی شهردار انقلابی و جهادگر قزوین گفت: بنده با توجه به تلاشها و همت مثال زدنی شهردار قزوین در پیگیری و حل مشکلات به تحقق بودجه سال آینده شهرداری خوش بین هستم.

وی در ادامه سخنانش خواستار پیگیری و حل مشکل پرداخت عیدی به حدود 400 نفر از پرسنل شهرداری قزوین شد و گفت: بایستی به جدیت پیگیر این موضوع باشیم تا این افراد شب عید شرمنده خانواده خود نباشند.

چگینی همچنین در بخش دیگری از جلسه که به بررسی لوایح شهرداری قزوین اختصاص داشت خواستار توجه شهرداری به راه اندازی بازارچه های مخصوص شب عید و نوروز شد و گفت: لازم است تا به جهت درآمدزایی و توجه به نیاز شهروندان و گردشگران بازارچه هایی مانند صنایع دستی در نقاط مختلف شهر راه اندازی شود.

این عضو پارلمان محلی قزوین همچنین در پایان سخنانش گفت: سربلندی مجموعه مدیریت شهری در پیگیری و حل مشکلات شهر و شهروندان در نهایت موجب سربلندی اعضای شورا خواهد بود، امیدواریم با همدلی و همکاری بتوانیم در جهت اعتلای هرچه بیشتر شهر قزوین تلاش نماییم و رضایتمندی شهروندان را فراهم کنیم.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط