یکشنبه ۱۴۰۰/۱۲/۱۵

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین:

در راستای تعاملات و انسجام بیشتر؛ نشستهای دوره ای شورا و دستگاه قضایی برگزار می شود

رییس شورای اسلامی شهر قزوین از برگزاری نشستهای مشترک دوره ای با دستگاه قضایی و دادستانی قزوین به منظور برقراری تعاملات و انسجام بیشتر این دو نهاد خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، فرج اله فصیحی رامندی رییس شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه این شورا که باحضور قاسمی دادستان عمومی و انقلاب قزوین و به منظور تعاملات و همکاری های دوجانبه شورا و دستگاه قضایی استان برگزار شد اظهار کرد: به منظور هماهنگی، انسجام بیشتر و برقراری تعاملات فیمابین بین دونهاد شورا و دستگاه قضایی نشست های دوره ای با دادستانی قزوین برگزار خواهد شد، تا بتوانیم درجهت رفع مشکلات درحوزه های شهری اقدامات موثری داشته باشیم.

وی گفت: برنامه ریزی شده تا هر 6 ماه یک نشست مشترک با دادستان قزوین برگزار شود تا مسائل و مشکلات با هماهنگی و انسجام بیشتری حل و فصل شود.

فصیحی رامندی درادامه به ذکر آمار عملکرد شورای ششم طی 6 ماه گذشته اشاره داشت و افزود: از ابتدای شورای ششم تا کنون 47جلسه علنی و غیرعلنی برگزار شده که به طور متوسط هرسه روز یک جلسه در راستای تسهیل امور شهروندان و ارایه خدمات بهتر به عموم مردم درشورای اسلامی شهر قزوین به جز جلسات کمیسیونهای تخصصی برگزارشده است.

به گفته رییس شورای اسلامی شهر قزوین ، خروجی جلسات صحن شورا تاکنون منجر به تصویب 171مصوبه شده است.

وی با بیان اینکه طی ماه گذشته شورای اسلامی شهر قزوین 13جلسه فشرده برای بررسی بودجه پیشنهادی شهرداری قزوین برگزار نموده است، تصریح کرد: اعضای شورای اسلامی شهر قزوین دربررسی بودجه پیشنهادی بر لزوم ارایه خدمات بهتر و بیشتر به شهروندان تاکید داشتند و دراین راستا نیز مصوبات خوبی از جمله اختصاص اعتبار 30میلیارد تومانی برای آسفالت معابرشهری، اختصاص اعتبار 32میلیاردتومانی در بخش فرهنگی در بودجه سال آینده شهرداری قزوین درنظرگرفته شده است.

فصیحی رامندی درادامه سخنانش با اشاره به تاکیدات اعضای شورا درتوجه به مناطق کم برخوردار شهر گفت: ارتقای امکانات و خدمات در نقاط کم برخوردار، محروم و نواحی منفصل شهری ازنکات مهم بودجه شهرداری قزوین درسال آینده می باشد.

به گفته رییس پارلمان محلی قزوین توجه به توسعه شهر هوشمند در راستای حذف امضاهای طلایی و سهولت در ارایه خدمات به شهروندان، توجه به حل مشکلات آسیبهای اجتماعی و سکونتگاه‌های غیر رسمی نیز از دیگر موارد موردتوجه در بودجه شهرداری قزوین درسال آینده می باشد.

رییس شورای اسلامی شهر قزوین درابتدای این جلسه ضمن تبریک به مناسبت حلول ماه شعبان واعیاد شعبانیه روز پاسدار و جانباز و گرامیداشت روز درختکاری، این حرکت ارزشمند را صدقه جاریه دانست و گفت: طبق روایات و احادیث کاشت نهال و بذر صدقه جاریه است و امیدواریم در راستای حفاظت از منابع طبیعی کوشا بوده و از ان جمله افرادی باشیم که بذرنیکی و صدقه جاریه را درجامعه بکاریم.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط