یکشنبه ۱۴۰۰/۱۲/۲۲

بررسی لایحه پروژه مسکونی الهیه در کمیسیون تلفیق شهرسازی و عمران شورا

کمیسیون شهرسازی، املاک و شهرسازی و حقوقی شورا در تلفیق با کمیسیون عمران، ترافیک و امور زیربنایی شورا به ریاست مهری السادات تقوی در تالار مردم تشکیل جلسه داد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، این جلسه با حضور اعضا و سید محمد علمی معاون عمرانی شهرداری، اصغر بهنام زاده سرپرست املاک شهرداری، علی پوریوسفی سرپرست منطقه سه شهرداری و جمعی از کارشناسان مرتبط شهرداری قزوین برگزار شد.

بر پایه این گزارش، در ابتدای این جلسه اعضای کمیسیون به بررسی لایحه پروژه مسکونی الهیه پرداختند و آن را به دلیل ناکافی بودن مستندات مورد نیاز و با توجه به وجود ابهاماتی در جزئیات آن و همچنین به دلیل افزایش قیمت مصالح و ضرورت اعمال افزایش قیمت سنواتی بر قیمت گذاری آن، با نظر موافق اعضا به شهرداری مرجوع نمودند تا پس از بازنگری در مفاد لایحه و بازنویسی مجدد آن متناسب با شرایط روز در سال ۱۴۰۱ جهت تصمیم گیری به شورا ارایه شود.

رسیدگی به دو مورد پرونده ملکی به درخواست شهروندان که منجر به بازدید از محل توسط اعضای کمیسیون شهرسازی و املاک در شهرک مینودر شد دیگر دستور کار این جلسه کمیسیون بود که تصمیم گیری در خصوص آنها به جلسات آتی این کمیسیون موکول شد.

واکاوی پروژه تملک پلاک های واقع در طرح اتصال پل امام رضا(ع) به پل آیت اله ابوترابی و تصمیم گیری در خصوص آن نیز دیگر دستور کار این نشست بود که به دلیل اهمیت موضوع و ضیق وقت از دستور کار خارج شد و به جلسه آتی کمیسیون موکول گردید.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط