یکشنبه ۱۴۰۰/۱۲/۱۵

نایب رییس شورای اسلامی شهر قزوین:

لزوم صیانت از آبروی مردم در فضای مجازی را تکلیف بدانیم

متاسفانه گاها شاهدیم فضای رسانه ای به جای نقد سازنده و پیش بٓرنده تبدیل شده به فضای تخریب، تولید و توزیع انواع و اقسام تهمت ها و نشر اکاذیب و با انواع دروغ ها و تهمت با آبروی افراد بازی می کنند؛ لازم است صیانت از آبروی مردم در فضای مجازی را تکلیف بدانیم.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، محسن حق شناس نایب رییس شورای اسلامی شهر قزوین در نشست مشترک اعضای شورا با دادستان قزوین ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و گرامیداشت روز پاسدار و روز جانباز برلزوم تعیین تکلیف املاک قولنامه ای تاکید و اظهار کرد: متاسفانه تاکنون نتوانسته ایم این موضوع  را به سرانجام برسانیم و همشهریان عزیر در این رابطه  با مشکلات فراوانی مواجه هستند که بایستی با تدابیر ویژه  دراین خصوص  راهکارهای موثرتری  ارائه گردد.

وی افزود: مدیریت شهری آمادگی دارد هرآنچه که دستگاه قضایی در راستای حل مشکل فوق  به تشخیص می رسد را عملیاتی نماید.

حق شناس از ورود دادستانی و دستگاه قضایی به موضوع شهرک اندیشه قدردانی کرد و گفت: در این حوزه زحمات بسیاری کشیده شده و اخیرا هم با نگاه تسهیل و تفکیک  امورات مردم و موضوعات  قضایی، اقدامات خوبی از سوی دستگاه های ذیربط انجام شده  که امیدوارم به حل  سریع مشکل همشهریان شهرک  اندیشه منجر گردد.

نایب رییس شورای اسلامی شهر قزوین در ادامه به مطالبات مردم چوبیندر که مهم ترین آن انتقال و جابجایی زندان است اشاره کرد و افزود:  ساکنین منطقه چوبیندر معتقدند طبق قانون احداث زندانها ، جای زندان دراین نقطه نیست و تقاضای  جابجایی زندان چوبیندر را دارند.

وی درادامه سخنانش به بداخلاقی های اخیر در فضای مجازی اشاره کرد وگفت: متاسفانه  شاهدیم گاها فضای رسانه ای به جای نقد سازنده و پیش بٓرنده  تبدیل شده به فضای تخریب، تولید و توزیع  انواع و اقسام تهمت ها و نشر اکاذیب  و با انواع دروغ ها و تهمت با آبروی افراد بازی می کنند.

به گفته این عضو شورای اسلامی شهر قزوین، این پست ها و نوشته  ها اعتماد مردم را خدشه دار می کند. بی شک  اگر در برخورد با مسببین این بد اخلاقی ها  کُندی شود در مرحله بعد هیچ فرد و مسئولی در امان‌نخواهد بود.

حق شناس تصریح کرد: با صراحت عرض می کنم  گردنم درمقابل قانون از مو باریک تراست؛ اما انتظار این است  با اقدام صحیح و سریع  حرمت افراد و جایگاه ها مورد صیانت قرار گیرد تا جایگاه نماینده محترم  ولی فقیه و مدیران خدوم خدشه دار نگردد.

وی ادامه داد: وِلنگاری و عدم تسلط بر فضای مجازی تبعات بسیار سنگینی را در پی خواهد داشت و در صورت  کوتاهی پس از این ابعاد این معضل دامن همه را خواهد گرفت. 

نایب رییس شورای اسلامی شهر قزوین در سخنان پایانی خود به اهمیت موضوع عدل و وحدت اشاره کرد و افزود: توسعه دربخشهای مختلف زمانی محقق می شود که دربستر عدل و وحدت باشد. همیشه ارتباط و تعامل ارکان حاکميتی استان یک ارتباط مستقیم و روبه بالا نیست و ممکن است مواقعی سینوسی شود و این روند باعث ایجاد قفلهایی در کار مردم شود.

حق شناس تاکید کرد : خواهش داریم دراین موضوعات ورود کرده و دستگاههایی که باعث ایجاد این قفلها شده اند نظارت شوند  و بتوانیم خدمت صادقانه و بهتراز پیش را به مردم داشته باشیم .

حق شناس درابتدای سخنانش در این نشست  قتل عام شیعیان شهر پیشاور پاکستان  راتسلیت گفت و افزود: این فاجعه بسیار دردناک بود و امیدواریم که قاتلین این مظلومین به سزای اعمال کثیف خود برسند. 

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط